Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@15:32:06 GMT

معرفی فرمانده جدید مرزبانی هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۴۰۷۶

معرفی فرمانده جدید مرزبانی هرمزگان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،با حضور سردار رضایی فرمانده مرزبانی ناجا فرمانده جدید مرزبانی هرمزگان معرفی شد.

در این مراسم سرهنگ حسین دهکی به عنوان فرمانده جدید مرزبانی هرمزگان معرفی و از زحمات سرهنگ سهراب سجادی به عنوان سرپرست  فرماندهی قدردانی شد.

استان هرمزگان ۱۴ جزیره و هزار و ۴۰۰ کیلومتر مرز آبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ز

برگزاری مراسم تودیع و معارفه

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرزبانی انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۴۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن ۴۷ نفر در جاده‌های فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، سرهنگ دهقانی فرمانده پلیس راه‌های استان فارس گفت: با وجود اجرای طرح نوروزی از ۲۴ اسفند تاکنون و تلاش عوامل پلیس راه و دیگر دستگاه‌های خدمت رسان و امداد و نجات جاده ای، جاده‌های استان شاهد حوادث رانندگی متعددی بوده است.
سرهنگ دهقانی افزود:در این مدت حدود ۶۰۰ نفر از هموطنان در حوادث جاده‌ای استان فارس مجروح شدند و ۴۷ نفر هم جان خود را از دست دادند.
وی با بیان اینکه توجه راننده و سرنشینان خودرو به قوانین راهنمایی و رانندگی نقش موثری در کاهش آمار تصادفات ایفا می‌کند، افزود: مهمترین علل تصادفات نوروزی در جاده‌های استان فارس تخطی از سرعت مطمئنه، خستگی و خواب آلودگی و بی توجهی به جلو بوده است.
فرمانده پلیس راه‌های استان فارس به رانندگان توصیه کرد قبل از سفر حتما استراحت کافی داشته باشند و در طول مسیر حتما بعد از ۲ ساعت رانندگی، ۱۵ دقیقه استراحت کنند.
صحبت کردن با تلفن همراه توسط سرنشینان خودرو و خوردن و آشامیدن باعث می‌شود راننده تمرکز و توجه کافی به جلو نداشته باشد.
به گفته پلیس نداشتن برنامه ریزی مناسب و موکول کردن بازگشت از سفر به روز‌های پایانی تعطیلات از دیگر عوامل خطر ساز حوادث رانندگی است.
سرهنگ دهقانی فرمانده پلیس راه‌های استان فارس گفت:این روز‌ها بار ترافیک در جاده شیراز به اصفهان و برعکس چه در جاده قدیم و چه در آزادراه شاهچراغ، سنگین است.
همچنین در ساعت عصر تا پایان شب مسیر کازرون به سمت بوشهر و برعکس و جاده شیراز به فیروزآباد و عسلویه از جاده‌های پر تردد استان فارس محسوب می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جان باختن ۴۷ نفر در جاده‌های فارس
  • دختر بچه گم شده در ساحل بوشهر به آغوش خانواده بازگشت
  • امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است
  • پیکر شهید مرزبانی در گلستان به خاک سپرده شد
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد کلید خورد
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد خراسان رضوی کلید خورد
  • استقبال از پیکر شهید نجاتی نیا در ستاد فرماندهی مرزبانی استان گلستان +فیلم
  • کلنگ ساخت ۳۲ واحد مسکونی سازمانی در  هنگ مرزی تایباد به زمین خورد
  • آغاز ساخت منازل سازمانی ویژه مرزبانان استان خراسان رضوی
  • برنامه وداع با اولین شهید گلستانی مرزبانی