Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@05:30:22 GMT

رقابت در قلب دفاع تراکتور دوباره جذاب شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۴۱۴۲

رقابت در قلب دفاع تراکتور دوباره جذاب شد

با بازگشت علی عبدالله زاده رقابت مدافعان تراکتورسازی برای حضور در ترکیب اصلی این تیم بار دیگر جذاب خواهد شد.

به گزارش "ورزش‌سه"، علی عبدالله زاده مدافع تراکتورسازی که چند هفته ای به دلیل بحث با محمد تقوی از تیم کنار گذاشته شد، در بازی با پارس جنوبی جم به لیست 18 نفره این تیم برگشت و حالا خودش را برای دیدار با فولاد آماده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در غیاب عبدالله زاده سرمربی موقت تراکتورسازی ایمان سلیمی و محمد طیبی را در قلب دفاع تیمش قرار داد و این دو بازیکن هم عملکرد نسبتا خوبی داشتند. از این رو حالا که عبدالله زاده برگشته و محمدرضا مهدی زاده نیز از آمادگی خوبی برخوردار است از این پس شاهد یک رقابت جذاب میان 4 مدافع وسط تراکتورسازی برای حضور در ترکیب اصلی خواهیم بود.


در چنین شرایطی محمد تقوی برای انتخاب دو مدافع وسط اصلی خود کار سختی خواهد داشت. او احتمالا در بازی با فولاد خوزستان نیز دست به ترکیب خط دفاعی تیمش نزند اما در نیم فصل دوم شاید شرایط فرق کند و تغییراتی در این بخش ایجاد شود.

 

علی عبدالله‌زاده تراکتورسازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی عبدالله زاده تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۴۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل برای مدافع تراکتور تمام شد

محمد آقاجان‌پور مدافع تراکتور در دقایق ابتدایی دیدار تدارکاتی با مس سونگون، دچار مصدومیت شده بود که پس از انجام آزمایشات لازم، تشخیص نهایی پزشکان متخصص و پیش بینی روند درمانی، مشخص شد که این بازیکن تا پایان فصل نمی‌تواند تراکتور را همراهی کند.

در حال حاضر تراکتور با ۴۰ امتیاز در رتبه سوم لیگ برتر فوتبال قرار دارد و جمعه ۳۱ فروردین در چارچوب هفته بیست‌وچهارم مقابل نساجی مازندران قرار می‌گیرد.

منبع: ایرنا

tags # تراکتورسازی تبریز سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • آیین غبار روبی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • آیین غبار رویی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • آغاز رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان از فردا در بابلسر
  • بازگشت مدافع محروم به ترکیب استقلال
  • فصل برای مدافع تراکتور تمام شد
  • مدافع تراکتور ادامه فصل را از دست داد
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام «عبدالله موحد»
  • مرادمند و پاک کردن خاطره تلخ بازی رفت مقابل آلومینیوم
  • عذرخواهی شجاع خلیل‌زاده پس از شکست سنگین مقابل ذوب‌آهن + عکس
  • خاطرات فرمانده یگان مخصوص نیروی قدس دوباره آمد