Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@15:17:48 GMT

ملوان و مخروبه‌ای به نام تختی انزلی

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۴۱۸۹

ملوان و مخروبه‌ای به نام تختی انزلی

ورزشگاه تختی انزلی شرایط خوبی ندارد و به مدت دو سال به صورت نیمه کاره رها شده است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی که فصل جدید لیگ آزادگان را به خاطر حکم فیفا با منفی شش (۶ ــ) امتیاز آغاز کرد، در این فصل در ورزشگاه تختی انزلی میزبان رقبایش است.

ورزشگاه تختی انزلی هم به مانند تیم فوتبال ملوان از شرایط خوبی برخوردار نیست و پس از این که بازسازی این ورزشگاه آغاز شد، نیمه کاره رها شده است و در حال‌ حاضر نیز حدود دو سال است که این ورزشگاه به حال خود رها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی در تصاویری که اخیرا از بازی ملوان مقابل شاهین شهرداری بوشهر در هفته‌ پانزدهم لیگ برتر وجود دارد، توپ جمع کن این دیدار مجبور است تا توپ‌هایی که به بیرون می‌رود را از داخل یک تالاب بیرون بکشد.

 این‌ در حالی است که این توپ جمع کن یک پسر نوجوان است و  تلاش او برای خارج کردن توپ از تالاب ممکن است برای او خطرآفرین باشد.

مسوولان شهر انزلی در حالی تیم و ورزشگاه این شهر را رها کرده‌اند که پیش از این یکی از قدرتمندترین تیم‌های شهرستانی فوتبال ایران بوده است.

قطعا حق شهر انزلی است تا یک تیم و یک ورزشگاه خوب را در اختیار داشته باشد اما در حال‌ حاضر ملوان با بدهی و حواشی‌های زیاد به کار خودش ادامه‌ می‌دهد و ورزشگاه تختی انزلی هم همانند یک مخروبه میزبان بازی‌های این تیم است.

با این شرایط از مسوولان شهر انزلی و حتی استان گیلان انتظار می‌رود تا آن‌ها حداقل از تیم ریشه‌دار ملوان حمایت کنند و آن را به حال خود واگذار نکنند.

باید دید پاسخ مدیران باشگاه ملوان و مسوولان شهر انزلی به وضعیت تیم ملوان و ورزشگاه تختی این شهر چیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال ملوان بندرانزلي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۴۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)

به گزارش ورزش سه، ملوان و سایپا دو تیمی که حدود 8 سال پیش آخرین تقابل لیگ برتری را مقابل هم برگزار کردند امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل هم قرار خواهند گرفت و یک دیدار کلاسیک را برگزار خواهند کرد!

تیم‌های باسابقه لیگ برتر ایران که در سال‌های هر دو آنها به لیگ آزادگان سقوط کردند و نتوانستند دیگر در سطح اول فوتبال ایران مقابل هم قرار بگیرند و امروز فرصت این را خواهند داشت تا در جام حذفی به مصاف هم بروند!

از آخرین تقابل آنها در لیگ برتر تغییرات زیادی در دو تیم صورت گرفته و با شکل و شمایلی کاملا متفاوت به میدان خواهند رفت، در تیم سایپا ستاره هایی چون مهدی ترابی، علی قلی زاده، ابراهیم صادقی، غلامرضا رضایی،میلاد میداووی حاضر بودند و در تیم ملوان هم حسین حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان،عزت پورقاز،حسین ماهینی، مازیار زارع و جلال رافخایی حضور داشتند و بسیاری از این بازیکنان از فوتبال خداحافظی کردند و تعدادی دیگر در سطح اول فوتبال ملی ایران حضور دارند.

آخرین تقابل آنها هم به بازی در لیگ آزادگان در اردیبهشت 1401 باز می‌گردد که در نهایت به صعود ملوان به لیگ برتر ختم شد و در آن مسابقه هم ملوان دو بر صفر سایپا را شکست داد و یک گام دیگر به صعود و صدرنشینی نزدیک شد.

این دو تیم امروز در شرایط متفاوتی مقابل هم قرار خواهند گرفت، ملوان با عملکرد خوبی که در لیگ برتر داشته در رتبه های بالای جدول حضور دارد و سایپا در لیگ آزادگان شانسی برای صعود به لیگ برتر نخواهد داشت و یک فصل دیگر برای بازگشت به لیگ باید منتظر بماند.

دیگر خبرها

  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار یک- مس صفر/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور صفر - ذوب‌آهن صفر
  • گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار یک- مس صفر/ ملوان صفر- سایپا صفر
  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و سایپا + پخش آنلاین
  • سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • تالاب انزلی، میزبان بیش از هزار پرستوی دریایی
  • آشیانه ساختن پرستو‌های دریایی در تالاب بین المللی انزلی
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور