Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید ناصر میرمحمدیان معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان طی حکمی حجت‌الاسلام مجید باباخانی را به‌عنوان مدیرکل تشکل های دینی و مراکز فرهنگی منصوب کرد.

در این حکم انتصاب آمده است:

برادر بزرگوار جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای مجید باباخانی زیدت توفیقاته

ضمن تشکر از زحمات متراکم، منظم و مخلصانه برادر عزیز جناب آقای رضا معممی مقدم، جنابعالی که به لطف خدواند متعال بر داشتن تجربه موفق و مستمر در فعالیت های تشکیلاتی، فرهنگی، دانشگاهی، حوزوی و جهادی، مزین به صبر و متانت و اخلاص و تلاش خستگی ناپذیر نیز هستید، به‌عنوان مدیرکل تشکل های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی منصوب می شوید تا این معاونت را در مسیر رشد و ارتقا این بخش یاری فرمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اهداف مهم سازمان تبلیغات اسلامی، سازماندهی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است و این مهم در سالهای اخیر مورد توجه و تاکید رهبر معظم انقلاب (دام ظله) قرار گرفته است که اهمیت این موضوع را دو چندان می‌کند. شناسایی دقیق، سازماندهی و شبکه سازی کارآمد، حمایت، هدایت، هم افزایی ظرفیت ها و ارتباط صمیمانه با تشکلهای دینی، هیئت های مذهبی و فعالان فرهنگی خصوصا هم افزایی با ارکان ستادی درون سازمانی و برون سازمانی به خصوص بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا (ع) راهبرد اصلی ما در این اداره کل است.

امید واثق دارم که با تلاش خالصانه، عالمانه، مدبرانه و با عنایت خدواند متعال، پیامبر و اهل بیت (ع) در انجام این وظایف موفق باشید.

گفتنی است،حجت‌الاسلام والمسلمین مجید باباخانی کارشناس ارشد فقه و اصول از حوزه علیمه قم و کارشناس مکانیک سیالات از دانشگاه گیلان است.

مواردی همچون مدیریت دانشگاه جهادی امام رضا (ع)، مدیریت داخلی حوزه علیمه امام باقر (ع)، مسئولیت پژوهشکده امیر المومنین (ع)، مدیریت حوزه علمیه امام رضا (ع) و مسئولیت موسسه امام جمعه کرج از جمله سوابق کاری وی محسوب می‌شود.

این مدرس حوزه های علمیه تهران و کرج علاوه بر سابقه ۱۷ سال فعالیت تبلیغی و تربیتی در سطح مدارس، هیئات و کانونهای تربیتی دانش آموزی، مدیریت اردوهای سازندگی جهادی در مناطق محروم کشور را نیز از سال ۷۳ تا کنون به عهده داشته است.

کد خبر 4480009 عباس بنشاسته

منبع: مهر

کلیدواژه: حکم انتصاب سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری

محسن مولوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون ۲۴۲ تشکل کارگری و کارفرمایی در استان وجود دارد که از این تعداد ۲۲۰ تشکل شامل ۱۹۰ تشکل کارگری و ۳۰ تشکل کارفرمایی فعال و ۲۲ تشکل دیگر غیرفعال است.

وی تاکید کرد: تمامی کارفرمایان موظفند از اول فروردین‌ماه امسال ماهانه پنج میلیون ریال به‌عنوان حق تاهل کارگران در راستای قانون جوانی جمعیت محاسبه و پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید

تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان

مولوی اضافه کرد: پارسال هفت هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری با هدف رعایت ایمنی در محیط کار و پرداخت به‌موقع حقوق و مزایای کارگران استان انجام شد.

وی ادامه داد: در این مدت ۲۴۵ دوره آموزشی برای دو هزار و ۳۵۲ کارگر و کارفرما در چهارمحال و بختیاری برابر افزون‌بر ۲۰ هزار نفرساعت برگزار و همچنین دو هزار و ۴۸۰ فقره مشکل بین کارگران و کارفرمایان این استان در هیئت‌های حل‌اختلاف رفع شد.

مولوی گفت: در حال حاضر ۱۰۵ هزار کارگر در این استان بیمه هستند.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون ۳۴ هزار نفر در چهارمحال و بختیاری در سه هزار و ۲۷۶ تعاونی این استان عضویت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند
  • بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون حوادث دانشگاه‌های آمریکا
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد