Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای هیئت رئیسه فدراسیون والیبال، نامه سرگشاده‌ای به وزیر ورزش و جوانان نوشتند. ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، اعضای هیئت رئیسه فدراسیون والیبال با انتشار نامه ‌ی سرگشاده به مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان خواهان لغو ابلاغ سرپرستی افشین داوری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده است:

جناب آقای دکتر مسعود سلطانی فر
وزیر محترم وزارت ورزش و جوانان

با سلام

در پی معرفی آقای افشین داوری به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال، بدون استعفای آقای احمد ضیایی رئیس فدراسیون اعضاء هیئت رئیسه در نامه‌ای سرگشاده خواستار رعایت ماده 13 اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی از سوی وزارت ورزش و جوانان شدند. در این ماده به صراحت اعلام شده در صورت غیبت و استعفای رئیس فدراسیون، نایب رئیس فدراسیون عهده‌دار امور اجرایی فدراسیون است.

رفتن فرجی و ضیایی از کاراته و والیبال قطعی شد/ آشوری و منظمی سرپرست‌های جدید

اعضای هیئت‌ رئیسه متقاضی لغو ابلاغ آقای افشین داوری و صدور ابلاغ برای نایب رئیس فدراسیون شدند.

انتهای پیام/

R1015159/P1435/S3,31/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مسعود سلطانی‌فر وزارت ورزش و جوانان والیبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان والیبال مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی گفت: بیش از ۱۵۰ مدال در رشته اسکی وجود دارد، اما در چند شاخه متأسفانه در حال حاضر زیر ساخت‌های مناسب فعالیت را در اختیار نداریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس نظریان امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ پس از برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات خوبی بود و رئیس و هیئت رئیسه با اکثر آرا انتخاب شدند؛ این انتخابات نشان از همدلی و آینده روشن ورزش اسکی در استان اصفهان دارد و در این راستا مجمع امروز باعث شد تا انتظارات بیشتری از هیئت استان اصفهان داشته باشم.

وی افزود: در سال‌های گذشته امکان داشت که برای استان اصفهان اتفاقات بزرگ‌تر و بیشتری رخ دهد اما حواشی و اتفاقاتی باعث شد تا رخ ندهد.

رئیس فدراسیون اسکی تصریح کرد: اصفهان مقصد گردشگری است و به همین سبب ظرفیت‌های متفاوتی نسبت به دیگر استان‌ها دارد، فریدون شهر، چادگان و دیگر پیست‌های استان برای تفریحات زمستانی و جذب توریست‌های خارجی مطلوب و قابل توجه است.

وی با بیان اینکه اصفهان ظرفیت و فرصت‌های زیادی دارد، یادآور شد: رفتن در حاشیه‌ها باعث از بین رفتن یک نسل طلایی و ورزشکارانی که توانایی اهتزاز پرچم در میادین بین‌المللی را دارند، می‌شود.

وی افزود: امروزه اسکی در کشور چهار فصل و متنوع است‌و بیش از ۳۰۰ مدال در این رشته کسب شده است.

نظریان بیان داشت: در گذشته به سختی ورزشکاران را به مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی اعزام می‌کردیم اما در سال جاری کاروان این فدراسیون ۱۰۰ نفره است و برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران در مسابقات زمستانی با کاروان یک صد نفری شرکت می‌کنیم.

رئیس فدراسیون اسکی خاطرنشان کرد: فدراسیون امروزه شامل سه رشته یخی شامل کرلینگ، آیس اسکیت و آیس هاکی است که به تنهایی ۱۱۰ مدال المپیکی و آسیایی دارد، بیش از ۱۵۰ مدال در رشته اسکی وجود دارد که در چند شاخه آن متأسفانه در حال حاضر زیر ساخت‌های مناسب را نداریم.

به گفته وی، بیش از ۱۶۰ مدال المپیکی و آسیایی در فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی قابل کسب است.

نظریان تصریح کرد: برای اولین‌بار در رشته رولر اسکی، دو ورزشکار دختر و دو ورزشکار پسر به مسابقات ایندورگیم آسیایی اعزام خواهند شد، مسابقات کشوری رولر اسکی همه ساله در تهران و مازندران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در مدت سه سال گذشته سه رشته جدید به فدراسیون اضافه شده است، والیبال برفی یکی از این رشته‌ها است که در فروردین امسال، نایب قهرمانی آسیا در رشته والیبال برفی به دست ورزشکاران ما کسب شد.

نظریان تاکید کرد: همچنین در تعطیلات نوروز دو برنز آسیا در رشته آلپاین، برنز آسیا در صحرانوردی به دست آمد و نتایج درخشانی در المپیک جوانان به نام ایران ضرب شد.

وی افزود: پس از ۸۰ سال در المپیک ناشنوایان حضور داشتیم و دو رتبه چهارمی کسب شد و در مجموع چهارم شدیم که اتفاقی قابل توجه است.

وی بیان کرد: خوشحال هستیم که این اتفاق رقم خورد و اسکی از قله کوه‌ها به درون شهرها رفته است، در اسکی روی چمن، مدال طلا و نقره جهان توسط ورزشکارانمان برای کشور کسب شد.

در سال جاری سه رویداد مهم بین‌المللی از جمله این دور گیم آسیا در تایلند، را پیش رو داریم در کنار این مسابقات بزرگترین رویداد ورزش‌های زمستانی آسیا در شهر هاروین چین برگزار خواهد شد که کاروان ایران از بالغ بر ۱۰۰ ورزشکار بجز رشته‌ هاکی که جدا محاسبه می‌شود، تشکیل شده است.

نظریان گفت: ایجاد یک کاسه یخ در اصفهان به پیشبرد اهداف و کسب افتخارات ملی می‌افزاید، برای ایجاد سالن نیاز به تأسیس سالن جدید و زیر ساخت خاصی نیست. می‌توان سالن‌های خالی که استفاده نمی‌شود را بی‌یوالتی کرد تا کف سالن فقط یخ باشد.

وی ادامه داد: استان اصفهان ظرفیت‌های عالی دارد و شایسته است تا یک سالن یخی برای این استان در نظر گرفت. همین که بتوان کرلین، آیس هاکی و آیس اسکیت را آموزش داد بدون شک در ده سال آینده ورزشکاران ملی‌پوش از اصفهان خواهند بود.

نظریان تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند ورزش قوی برای ایران قوی، ما و تمام فعالان اسکی بخشی از ورزش هستیم، اداره کل استان و فدراسیون از هیأت اسکی انتظار دارد تا در پیشبرد سیاست‌های مقام معظم رهبری در خصوص ورزش، نقش ورزش‌های زمستانی با توجه به ظرفیت بالای استان بخوبی ایفا شود.

نظریان تصریح کرد: شعار سالی که توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اعلام شد، جهش تولید با مشارکت مردم است، به همه افرادی که توانایی خدمت و کمک برای رشد و پیشرفت دارند، باید میدان داده شود تا عمل کنند. باید از مشارکت‌های افراد همه استان و شهرستان‌ها استفاده شود.

وی افزود: در موضوع آمایش سرزمینی که وزارت ورزش و جوانان دنبال می‌کند، اسکی و ورزش‌های زمستانی می‌تواند تأثیر گذار باشد زیرا در همه استان‌ها اسکی، هاکی و ورزش‌های زمستانی وجود ندارد.

این مقام مسئول متذکر شد: استان اصفهان یکی از استان‌هایی است که می‌توان همه رشته‌ها را هم‌زمان با هم پیش برد، وضعیت هیأت اسکی و ورزش‌های زمستانی در آمایش سرزمینی بهتر است دنبال شود تا از ظرفیت‌ها استفاده شود.

به گزارش ایمنا، امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ مجمع انتخاباتی هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی استان اصفهان با حضور جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، عباس نظریات رئیس فدراسیون و اعضای مجمع در سرای ورزشکاران برگزار شد.

این مجمع انتخاباتی با کاندیدایی محمود یسلیانی و وجیهه مطهری و ۱۵ رأی مأخوذه برگزار شد که وجیهه مطهری با اعلام انصراف خود، از انتخابات کنار رفت. محمود یسلیانی با کسب ۱۳ رأی به‌عنوان رئیس هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی استان اصفهان انتخاب شد.

در انتخابات هیئت رئیسه وجیهه مطهری با ۱۳ رأی به عنوان نایب رئیس، عبدالرضا اسفنانی با ۱۴ رأی به عنوان خزانه دار، فرشته جلالی با ۱۴ رأی به عنوان هیئت رئیسه، عبدالرضا سپیانی با ۱۴ رأی به عنوان هیئت رئیسه، علیرضا بهزادیان‌فر با ۱۴ رأی به عنوان هیئت رئیسه انتخاب شدند.

کد خبر 751159

دیگر خبرها

  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش