Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره امور تربیتی آموزش ‌و پرورش استان قم از برگزاری نخستین دوره طرح شمیم با مشارکت جامعه الزهرا در ۸۰ مدرسه قم خبر داد. ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

مهدی خادمی جمکرانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به اهمیت تقویت برنامه‌های معرفتی در پرورش و به فعلیت رساندن استعدادهای دانش آموزان اظهار داشت: در راستای همکاری‌های آموزش ‌و پرورش با حوزه‌های علمیه و بر اساس توافقنامه منعقد شده بین جامعه الزهرا و آموزش ‌و پرورش استان، طرح شمیم (شبکه مبلغین یاس مطهر) برای نخسیتن بار در مدارس دخترانه استان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان قم با بیان روند اجرای طرح شمیم در قم تصریح کرد: بر اساس این طرح بیش از 100 نفر از خواهران مبلغ جامعه الزهرا دو تا سه روز از هفته را در 80 مدرسه دخترانه حضور پیداکرده و ضمن تبلیغ چهره به چهره به سؤالات و شبهات دانش آموزان پاسخ می‌دهند، همچنین مبلغین با هماهنگی مدیران مدارس مجری طرح در کلاس‌های درس نیز حضور پیدا می‌کنند.

100هزار نفر در قم مبتلا به دیابت هستندقم| مشکلات کشور با همت و مشارکت دانشجویان برطرف می شود‌شورای شهر قم اجازه تخریب و تغییر کاربری باغ سالاریه را نمی‌دهد‌

وی مزایای این طرح را برقراری ارتباط عاطفی نزدیک و مؤثر بین مبلغ و دانش‌آموزان دانست و افزود: با وجود اینکه این طرح برای نخستین بار به این شکل در مدارس دخترانه استان اجرایی شده، بسیاری از مدارس متقاضی اجرای این طرح هستند، اما به علت ظرفیت محدود این طرح امکان اعزام مبلغ از طرف جامعه الزهرا(س) به‌تمامی مدارس متقاضی وجود ندارد.

به گفته خادمی جمکرانی مدارس پسرانه نیز از اجرای چنین برنامه‌های سازنده‌ای محروم نبوده و چند سالی است که برنامه‌ای تحت عنوان طرح امین با حضور 140 مبلغ در 140 مدرسه پسرانه باکیفیت و قوت در حال اجراست که علاوه بر برقراری روابط دوستانه درصدد رفع مشکلات دانش آموزان نیز برآمده است.

انتهای پیام/ ز

R7854/P41362/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی از انعقاد تفاهم نامه مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین خبر داد و گفت: قائنات، دیار نیک‌اندیشان و مأمن خیرین مدرسه‌ساز است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، به مناسبت روز ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و روز ملی تکریم خیرین مدرسه‌ساز؛ در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین و جامعه فرهنگیان از خیرین مدرسه ساز شهرستان قاین تجلیل شد. 

حامد رخسارپور، در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، فرهنگیان، دانش‌آموزان و خیرین مدرسه‌ساز برگزار شد، ضمن گرامیداشت میلاد امام حسن مجتبی(ع) و روز ملی تکریم خیرین، سخنانی ایراد کرد.

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده، مدرسه را به مثابه گلخانه‌ای دانست که در آن نهال‌های امید و آینده کشور پرورش می‌یابند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با تأکید بر ضرورت مشارکت همگانی در امر مدرسه‌سازی، از خیرین نیک‌اندیش به عنوان بازوان توانمند آموزش و پرورش یاد کرد و گفت: خیرین مدرسه‌ساز با احداث و تجهیز مدارس، در حقیقت در راه ساختن جامعه‌ای آباد، پیشرفته و متمدن گام برمی‌دارند.

وی به برخی از اقدامات انجام شده در زمینه مدرسه‌سازی در استان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته، با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز، 59 مدرسه در سطح استان احداث و به بهره‌برداری رسیده است. وی همچنین از برنامه‌های آتی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی برای ساخت مدارس بزرگ مقیاس خبر داد.

در این مراسم، تعدادی از خیرین مدرسه‌ساز شهرستان قائنات که در امر ساخت و تجهیز مدارس مشارکت داشته‌اند، مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند. 

امضای تفاهم‌نامه ساخت یک مدرسه 12 کلاسه مشارکتی در شهر قاین از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

حضور پرشور خیرین مدرسه‌ساز در این مراسم، بار دیگر نشان داد که مردم ایران اسلامی همواره در امر مدرسه‌سازی و کمک به تعلیم و تربیت نسل آینده پیشگام بوده‌اند. این شور و اشتیاق، نویدبخش آینده‌ای روشن برای آموزش و پرورش کشورمان است.

در حاشیه این مراسم، تعدادی از خیرین مدرسه‌ساز از انگیزه خود برای مشارکت در امر مدرسه‌سازی سخن گفتند. آنها ایمان به نقش کلیدی آموزش و پرورش در توسعه کشور، علاقه به کمک به دانش‌آموزان نیازمند، و کسب ثواب و اجر معنوی را از جمله انگیزه‌های خود برای این کار نیک عنوان کردند.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • برگزاری اعتکاف علمی در ۲۴ مدرسه آذربایجان شرقی همزمان با تعطیلات نوروزی
  • اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • فرخ‌رو پارسا نخستین وزیر زن ایرانی در نوروز ۴۸: نخست‌وزیری خیلی هم خوب است و اگر بتوانم می‌شوم/ مدرسه‌ی چهارهزار نفره تاسیس می‌کنم
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟