Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

کرمان موتور از آغاز فروش خودروی کراس اوور جک S3 در قالب طرح فروش ویژه ولادت امام حسن عسکری از فردا 19آذر و با شرایط اقساطی خبر داد.

به گزارش عصر ایران ،آن طور که شرکت کرمان موتور اعلام کرده است شرایط فروش این خودرو کراس اوور با قیمت قعطی بوده و زمان تحویل نیز یکماهه خواهد بود.

در این طرح 2 روش فروش اقساطی با پیش پرداخت 66 میلیون تومان و اقساط 36 ماهه با تحویل فوری و پیش فروش تسهیلاتی با پیش پرداخت 24 میلیون تومان و با قیمت قطعی اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جک S3 از موتور 1600 سی سی چهار سیلندر با استاندارد آلایندگی یورو5 بهره می برد. این کراس اور شهری مجهز به گیربکس CVT و سیستم فرمان برقی EPS است. از دیگر تجیهزات این خودرو می توان به ایربگ راننده و سرنشین جلو، کنترل فشار باد چرخ ها TPMS ،ABS+EBD، سیستم کنترل پایداری ESC، ترمز کمکی هیدورلیک HBA، سیستم کنترل ایستایی در سر بالایی HAC، سانروف، آینه های جانبی با تنظیم برقی و گرمکن، تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان، کامپیوتر سفری، تهویه مطبوع اتوماتیک، صندلی چرمی، سیستم پخش MP5، بلوتوث، ورودی AUX و USB، ورودی iPod و 6 بلندگو اشاره کرد.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: خودرو استاندارد استاندارد ایران خودرو پارس فروش جک پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تمساح خونی» ۴۰ روزه ۱۰۰ میلیاردی شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی و تهیه کنندگی کامران حجازی که سهم ۷۵ درصدی از گیشه نوروزی سینما‌ها در سال جدید داشته است، با ادامه استقبال مخاطبان توانسته در بازه زمانی ۴۰ روز از مرز فروش ۱۰۰ میلیارد تومان عبور کند تا رکورد تازه‌ای را در گیشه سینمای ایران به نام خود ثبت کند.

این کمدی اکشن سینمایی که از ۱۶ اسفند ماه سال گذشته روی پرده سینما‌ها رفته است، علیرغم تعطیلی یک هفته‌ای سینما‌ها در ایام عید نوروز و افت فروش سینما‌ها در هفته اخیر، با جذب حدود ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار مخاطب و ۱۰۰ میلیارد تومان فروش، همچنان در صدر گیشه روزانه و هفتگی سینمای ایران در سال جدید قرار دارد و رکورد کمترین زمان رسیدن یک فیلم به فروش ۱۰۰ میلیاردی را در سینمای ایران ارتقا داده است.

پیش از این فیلم سینمایی «هتل» توانسته بود در مدت زمان ۴۵ روز به این میزان فروش در سینمای ایران برسد.

«تمساح خونی» اولین ساخته جواد عزتی در مقام کارگردان است که در ژانر کمدی اکشن سینمایی ساخته شده و تاکنون
رکورد فروش روز اول، روز دوم، افتتاحیه، هفته نخست، فروش روزانه، هفتگی سینما و رکورد فروش ماهانه… را به نام خود کرده است.

جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، الناز حبیبی، بهزاد خلج، شبنم قربانی و سعید آقاخانی در این کمدی نقش آفرینی می‌کنند.

پخش این فیلم سینمایی برعهده شهرفرنگ است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات فروش ون اینرودز توسط بهمن موتور
  • فوری؛ تحویل کارت سوخت ۱۰ روزه می شود
  • خودروی تسلا مدل 3 – 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • خودرو تسلا مدل 3 – 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • احتمال ۱۰ روزه شدن تحویل کارت سوخت
  • شرکت راه آهن کشش سیستم خنک کاری دیزل لکوموتیوها را برقی کرد
  • تحویل کارت سوخت ۱۰ روزه می‌شود
  • ون‌باری اینرودز به فروش می‌رسد
  • «تمساح خونی» ۴۰ روزه ۱۰۰ میلیاردی شد
  • تصمیم یک ناشر برای فروش قسطی آثارش