Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@11:20:52 GMT

دیوار بی‌اعتمادی بین مردم و مسئولان فرو ریزد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۴۳۱۴

دیوار بی‌اعتمادی بین مردم و مسئولان فرو ریزد

فیروز ابراهیمی، دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، در خصوص اقدامات مسئولان و مردم برابر فشارهای بین‌المللی اظهار کرد: بهترین و اولین کاری که در این شرایط به درد مردم و کشور ما می‌‎خورد، اتحادی است که باید بین مردم و مسئولان باشد. دوم اینکه مسئولان ارشد کشور باید از اختلافات داخلی و منازعات بین بخشی که بین خود دارند، خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: متأسفانه در چند ماه اخیر شاهد هستیم که در رأس کشور مسئولان اجرایی با ادبیات خاص خود رفتارهایی را دارند که این بیشتر یأس و ناامیدی را به جامعه اشاعه می‌دهد. بهتر این است که مسئولان اختلافات بین خود را آتش بس داده از آن پرهیز کنند و با مردم هم راستا باشند.

ابراهیمی بیان کرد: مردم نیز در واقع از دولتمردان ما چند گام جلوتر هستند و به تکالیف و وظایف خود عمل می‌کنند. تنها کاری که در این شرایط به درد کشور می‌خورد، به قول امام(ره) وحدت کلمه است. وحدت کلمه بین مردم و مسئولان در این شرایط در مقابله با تحریم‌ها بهترین ابزار است.

دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان اینکه چند موضوع بین مردم و مسئولان انشقاق ایجاد کرده، عنوان کرد: اول، فسادی است که متأسفانه در کشور شاهد آن هستیم. این موارد به شدت در ذهن مردم باقی می‌ماند.

وی ادامه داد: نکته بعدی که این انشقاق را تشدید می‌کند، اشرافیت‌زدگی است که متأسفانه برخی مسئولان ما دچار آن شده‌اند و این امر بین مردم و مسئولان فاصله طبقاتی ایجاد کرده است. نکته سوم نیز تبدیل برخی از مردم کشور به خودی و غیرخودی است که به این وضعیت را دامن می‌زند.

ابراهیمی گفت: اگر مسئولان ما این موارد را لحاظ کرده، هم‌راستا با منافع ملی حرکت کنند، نیازهای مردم را مدنظر داشته باشند، تصمیماتشان بر اساس نیازهای کشور باشد و سفره مردم و اقشار آسیب‌پذیر را ترمیم کنند، این موارد در شرایط حاضر می‌تواند به همبستگی ملی کمک کند و دیوار بی‌اعتمادی بین مردم و مسئولان را فرو ریزد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی سیاست و اقتصاد تحریم قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی اعتمادی اسراییل به بی‌بی‌سی در لاپوشانی حمله ایران

دریافت 21 MB کد خبر 6087207

دیگر خبرها

  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت‌تر می‌شود
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت تر می شود
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • طالبان آب هیرمند را به شوره‌زار می‌ریزد تا به ایران نرسد
  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)
  • طالبان آب هیرمند را به شوره زار می ریزد تا به ایران نرسد
  • بی اعتمادی اسراییل به بی‌بی‌سی در لاپوشانی حمله ایران
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • خداکند سیل نیایدچون مسئولان استان هنوز مطالعه نکرده اند