Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: برای ما طلایی‌ترین دوره تاریخ معاصر پس از انقلاب، دفاع مقدس است.

به گزارش ایسنا، "مسعود سلطانی‌فر" شب گذشته در نشست دومین کنگره شهدای استان کرمان اظهار کرد: برگزاری کنگره کار بسیار ارزنده‌ای است و باید با ابهت و با شکوه برگزار شود.

وی افزود: خیلی از کشورها برای کهنه سربازان جنگ جهانی دوم مراسم، روز پیروزی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. دارند و حتی کشورهایی که درگیر جنگ یا نهضت‌های آزادی بخش نبودند، مناسبتی با موضوع حماسه در نظر می‌گیرند، حال آنکه برای ما طلایی ترین دوره تاریخ معاصر پس از انقلاب، دفاع مقدس است.

سلطانی‌فر با بیان اینکه ما در دفاع مقدس اقتدار نظامی خود را به دنیا نشان دادیم تا حالا حالاها کسی فکر تجاوز به سرش نزند، گفت: ارزش‌های این دوران را باید به انحاء مختلف به نسل‌های آینده منتقل کنیم زیرا داستان افتخارآمیزی است که نسل های بعد به آن می‌پردازند چون همه تاریخ را با هم می‌بینند و ما شاید الان خیلی توجه نکنیم.

وی تاکید کرد: درباره دفاع مقدس باید کنگره شهدا برگزار کنیم، فیلم بسازیم، کتاب بنویسیم تا نسل آینده افتخار کند و ما نیز مشارکت خواهیم کرد.

سرهنگ"کاظمی" معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این یادواره گفت:دومین کنگره شهدای استان کرمان بعد از ۲۰ سال در ۹ اسفند سال جاری برگزار می‌شود و اولین کنگره ۲۰ سال پیش برگزار شد و پس از آن همه استان‌ها از آن الگو گرفته و دو تا ۳ کنگره برگزار کردند.

وی افرود: برای برگزاری دومین کنگره به این جمع بندی رسیدیم نقطه نظرات مقام معظم رهبری درباره کنگره‌های شهدا و پیام‌هایی که در این باره دادند را بررسی و تاکیدات ایشان را محور اصلی کار قرار دهیم که به ۶ محور اصلی رسیدیم و کمیته‌های مختلف سعی کردند برنامه‌های خود را حول یک یا چند مورد از این محورها داشته باشند. 

کاظمی گفت: برنامه‌ها حول محورهای تبلیغی و فرهنگی و هنری، تربیتی و آموزشی خاص نوجوانان و کودکان، نشر آثار شهداء، خدماتی، اجتماعی و حمایتی با کمک به مردم به نیت شهداء پیش می رود و پیشنهاد داریم حداقل ۵۰ نقطه در مناطق محروم به امکانات ورزشی مجهز شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس یادواره شهدای کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چیدمانی به یاد کودکان غزه در موزه هنر‌های معاصر تهران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مراسم افتتاح چیدمان «ده هزار جهان» ساعت ۱۵ امروز شنبه ۲۵ فروردین در باغ مجسمه موزه هنر‌های معاصر تهران برگزار می‌شود.

چیدمان مجسمه «ده هزار جهان» متشکل از ۱۰ هزار مجسمه کودک و ۱۰ هزار نقاشی کوچک بود و قرار بود روز اول اسفند ۱۴۰۲ در محوطه باغ فردوس برگزار شود، اما توسط شهرداری لغو شد.

این چیدمان با محور نفی سکوت مدعیان حقوق بشر در زمینه جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه توسط حسین ونکی و ابوذر ونکی طراحی شده است و تا ۳۰ فروردین برپا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نظامی آمریکایی:‌حمله ایران یکی از برترین نمایش‌های نظامی تاریخ معاصر بود!
  • صبر ایران و فرماندهی حکیم نظام مقدس حدی دارد
  • ‌عملیات وعده صادق برگی نوین در تاریخ معاصر ایران رقم زد
  • دفاع مقدس گنجینه ارزشمند تاریخ ایران است
  • ‌عملیات «وعده صادق» برگی نوین در تاریخ معاصر ایران رقم زد
  • اتمام حجت فرمانده کل ارتش ایران با آمریکا و اسرائیل | تمام پایگاه‌ها و منافع‌تان اهداف عملیاتی ما محسوب می‌شود
  • بامداد ۲۶ فروردین یکی از مهمترین اتفاقات تاریخ معاصر رقم خورد
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به میزبانی استان گلستان
  • نخل‌های قصر شیرین، نمادی از ایستادگی ایران در طول دفاع مقدس + فیلم
  • چیدمانی به یاد کودکان غزه در موزه هنر‌های معاصر تهران