Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:18:11 GMT

اجرای طرح مدیریت سرعت در ۲۷ پیچ خطرناک محور کندوان

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۴۳۸۲

اجرای طرح مدیریت سرعت در ۲۷ پیچ خطرناک محور کندوان

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد جهانی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به کوهستانی بودن محور کرج - کندوان و عدم رعایت سرعت مجاز از سوی برخی رانندگان در نقاطی مانند پیچ‌ها، اظهار کرد: عدم توجه به‌سرعت به‌ویژه در ایامی که این مسیر برای تخلیه بار ترافیکی به‌صورت یک‌طرفه اعلام می‌شود، آمار تصادفات را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با اجرای طرح مدیریت سرعت از طریق ایجاد کاهنده‌های سرعت اعم از ایجاد شیارهای افقی و لرزاننده (رامبل استریپ) در سطح آسفالت ۲۷ پیچ  این محور، سرعت خودروها کاسته می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: پیش‌ازاین نیز بیش از ۶۰۰ تابلوی هشداردهنده و پیش‌آگاهی در این محور برای توجه بیشتر رانندگان نصب‌شده بود، ولی همچنان سرعت مطمئنه رعایت نمی‌شود.

جهانی بابیان اینکه محور کرج - چالوس به دلیل جاذبه‌های توریستی و طبیعت خاص همیشه مورد استقبال مسافران و گردشگران قرار می‌گیرد، گفت: این محور در طول ایام سال از تردد نسبتاً بالایی برخوردار است، امیدواریم با رعایت بیشتر قوانین و مقررات از سوی رانندگان شاهد کاهش آمار تصادفات باشیم.

کد خبر 4480021

منبع: مهر

کلیدواژه: ترافیک جاده چالوس مهرداد جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۴۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محور کرج – کندوان تمدید شد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محور کرج - کندوان که از دوم تا سوم اردیبهشت ماه به علت انجام عملیات نصب توری بر روی کوه مسدود شده بود امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه نیز جهت ادامه عملیات نصب توری بر روی کوه از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۵:۰۰ مسدود است.

رانندگان می‌توانند جهت تردد از محور آتشگاه - برغان و آزادراه تهران - شمال استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • انسداد محور کرج – کندوان تمدید شد
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان به دلیل شرایط جوی آب و هوا
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج - کندوان