Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، یزدان پناه  مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: باید از ظرفیت‌ آموزشی مشارکت‌های مردمی در جهت اشتغال زایی و توسعه آموزشی استفاده شود، زیرا مشارکت‌های مردمی باعث بهبود وضعیت آموزشی است همراهی و همیاری و مشارکت‌های مردمی در این بخش می توان به نتایج بسیار خوبی رسید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدان پناه  بیان کرد: با ایجاد هر مدرسه غیر دولتی تعدادی از جوانان و تحصیل کرده‌ کشور مشغول به کار خواهند شد و این امر علاوه بر خیر و برکت آموزشی سبب اشتغال زایی است.

وی با اشاره به کسب رتبه اول کشوری در زمینه پیش دبستانی، این افتخار را نتیجه تلاش‌های آموزش و پرورش استان در بخش معاونت ابتدایی، پیش دبستانی و مشارکت‌ها دانست .

 اعظمی رییس اداره مشارکت‌های آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: اداره مشارکت‌ها با تمام توان در جهت ارتقای کیفیت آموزشی و جذب مشارکت های مردمی در امر آموزش تلاش خواهد کرد خوشبختانه اداره‌ آموزش و پرورش استان کرمانشاه در زمینه‌ جذب نوآموزان پیش دبستانی رتبه اول کشور را کسب نموده است.

وی گفت: تأسیس 17 باب مدرسه، 60 آموزشگاه‌، 30 مرکز پیش دبستانی، به روز نمودن گزینش داوطلبان فعالیت در مدارس غیر دولتی، تسریع و تسهیل در صدور مجوز، تأسیس و راه اندازی مدارس و مراکز غیر دولتی توسعه و تجهیز فضا‌های آموزشی و پرورشی مدارس دولتی و غیر دولتی است.

 

انتهای پیام/ز

گزینش داوطلبان فعالیت در مدارس غیر دولتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاجقه: امیدواریم روند بهبود دریاچه ارومیه مستمر باشد

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در حاشیه جلسه هیات دولت گفت:خوشبختانه وضعیت دریاچه ارومیه یک وضعیت بسیار خوب است و با توجه به روند بارش ها نیز که ادامه دارد امیدواریم این روند بهبود استمرار داشته باشد.

به گزارش مشرق، علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست امروز (۲۹ فروردین) حاشیه جلسه هیئت دولت در رابطه با وضعیت دریاچه ارومیه گفت: خوشبختانه وضعیت دریاچه ارومیه یک وضعیت بسیار خوبی است و با توجه به روند بارش ها نیز که ادامه دارد امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.با وضعیت بارش ها و البته تخصیصی که وزارت نیرو در بحث حقابه انجام شد و همکاری وزارت نیرو در بحث حقابه و رهاسازی آب موجب بهبود دریاچه شد.

سلاجقه افزود: محیط زیست یک موضوع فراملی است و همه کشور ها به نوعی با مشکلات محیط زیستی سر و کار دارند این فرصت را داریم تا با بقیه کشور ها همکاری کنیم. کشور کنگو با توجه به این که در قلب آفریقا قرار گرفته است و دارای مناطق بکر زیست محیطی و حیاط وحش خوبی دارد میتوان از تجارب آن استفاده کرد.این کشور در مسائلی مربوط به سیلاب و جنگل تراشی مشکل دارد و خوشبختانه با توجه به نشستی که با معاون نخست وزیری این کشور داشیم و با توجه به استقرار سفیر جدید جمهوری اسلامی در اولین اقدام در این حوزه ها با این کشور همکاری خواهیم داشت .

دیگر خبرها

  • ضرورت مشارکت آحاد جامعه در حفظ محیط زیست
  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • آغاز جشنواره آفرینو برای ارایه ابتکارهای دانش آموزان
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • اردو‌های دانش آموزی باید در اولویت فعالیت‌های مدارس باشد 
  • طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی ۹۹ درصد پیشرفت داشته است
  • سلاجقه: امیدواریم روند بهبود دریاچه ارومیه مستمر باشد
  • رونق اقتصادی در روز بازارها با مشارکت مردمی
  • ضرورت بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی
  • واکاوی عوامل تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم