Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: در ساخت وساز پروژه ها مباحث زیربنایی جدی گرفته شود.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی پیمان آرامون درجلسه شورای فنی استان که با حضور مدیران دستگاههای اجرایی و عضو شورای فنی برگزار شد با اشاره به دستورالعمل وزیرمحترم کشوردرخصوص نظارت برپروژه های عمرانی گفت: در پروژه های ملّی و استانی که به دلیل کم کاری و عدم نظارت کافی در مراحل احداث با مشکلاتی مواجه شده اند پس از طرح در شورای فنی استان با عوامل دخیل برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تاخیردر مراحل اجرا و عدم نظارت و پیگیری پروژه های عمرانی و زیربنایی موجب طولانی شدن زمان تکمیل و بهره برداری شده وعلاوه برعدم بهره مندی به موقع مردم از مزایای آن ، بدلیل نوسانات قیمت و افزایش هزینه های ساخت، خسارت های مالی چشم گیری را تحمیل می کنند که با این دستورالعمل برخورد با مقصرین در دستورکار شورای فنی و گروهای نظارتی قرار می گیرد.
سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان غربی در ادامه با تاکید برنظارت بر مراحل طراحی و ساخت پروژه ها اظهار کرد: در مباحث ساخت و ساز پروژه ها موضوعات زیربنایی نظیر انجام آزمایشات فنی مکانیک خاک، مطالعات زمین شناسی و انتخاب محل اجرای طرح باید جدی گرفته شود.
 آرامون توجه به مسائل ایمنی و مدیریت بحران را درساختمان های با درجه بالای اهمیت نیزخواستار شد و افزود: دراحداث ساختمانها و تاسیسات حیاتی نظیر مراکز امدادی - درمانی و خطوط شبکه انتقال انرژی وآب باید مراحل انتخاب زمین ، طراحی سازه ای و ساخت براساس آیین نامه ها و ضوابط فنی مربوطه انجام گیرد تا در زمان وقوع حوادثی نظیر سیل و زلزله برای ارائه خدمات و مدیریت حادثه از استحکام لازم و کافی برخوردار باشند.
وی همچنین بر کنترل و نظارت بر برداشت از بستر رودخانه های استان نیز اشاره ای کرد و اظهار کرد: شرکت سهامی آب منطقه ای و مراجع صدور پروانه برداشت مصالح شن و ماسه با نظارت بر نحوه فعالیت شرکت های تولیدی شن و ماسه از تخریب بستر رودخانه های استان ممانعت کنند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف زلزله ساخت و ساز سیل کنترل و نظارت مدیریت بحران منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از بازداشت پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه خبر داد.

ناصر عتباتی با اعلام این خبر بیان کرد: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر  از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوهبازداشت و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، وی گفت: دیروز نیز یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

انتهای پپیام

دیگر خبرها

  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است