Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@18:55:07 GMT

حکم شهردار مشهدمقدس امروز و یا فردا صادر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۴۴۵۹

حکم شهردار مشهدمقدس امروز و یا فردا صادر می‌شود

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر مشهد گفت: طبق شنیده‌ها، حکم شهردار مشهدمقدس امروز و یا فردا صادر می‌شود. ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

محسن حسینی‌پویا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: طبق شنیده‌ها امروز یا فردا حکم آقای کلایی به عنوان شهردار مشهد مقدس صادر خواهد شد و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"کلایی" شهردار مشهد مقدس شد+ سوابقتعیین تکلیف شهردار مشهد در جلسه علنی شورای شهرجلسه انتخاب شهردار مشهدمقدس فردا ادامه پیدا می‌کند

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر مشهد گفت: متاسفانه شایعه در این حوزه زیاد بود و باید دید چه کسانی از این شایعات نفع می‌برند اما خوشبختانه مشکلی نیست و قرار است حکم ایشان صادر شود.

انتهای پیام/ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی حضرت علی اصغر(ع) روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۶ درصحن جامع رضوی، ایوان شرقی باب الهادی برپا میشود.   این کارگاه با مشارکت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی و به همت مجمع جهانی حضرت علی الزمان (عج) با هدف آماده سازی لباس برای شیرخوارگان شرکت کننده در مراسم شیرخوارگان حسینی که در اولین جمعه ماه محرم برگزار می شود، برپا خواهد شد.     در این کارگاه، بانوان نیکوکار و عاشق اهل بیت (ع) با دستان پرمهر خود اقدام به دوخت لباس برای شیرخوارگان حسینی می‌کنند.    زائران و مجاوران آستان ملکوتی حضرت رضا(ع) می‌توانندبرای شرکت در این کارگاه و کمک به تهیه لباس برای شیرخوارگان حسینی  در این مکان حضور یابند.   امید است با همت و تلاش این بانوان نیکوکار، لباس های شیرخوارگان حسینی با عشق و ارادت به اهل بیت (ع) تهیه و در اختیار خانواده های آنها قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • شورای شهر رأی به استیضاح شهردار ارومیه داد
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • گلایه عضو شورای شیراز از عدم احداث باغات بانوان در شیراز