Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- مایکروسافت به تازگی از طراحی مجدد آیکون‌های مایکروسافت آفیس رونمایی کرد. آخرین به روزرسانی این آیکون‌ها در سال 2013 انجام شده بود. شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرد که قصد دارد تغییراتی را در آیکون‌های برنامه‌های مایکروسافت آفیس ایجاد کند. آخرین تغییراتی که در آیکون‌های این مجموعه نرم افزاری ایجاد شد، مربوط به سال 2013 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیکون‌های جدید در تمامی پلتفرم‌ها نمایش داده می‌شود و در ابتدا با موبایل و وب آغاز خواهد شد. به زودی و در ماه‌های آتی شاهد این تغییرات خواهیم بود.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، مایکروسافت اعلام کرد که این آیکون‌های جدید، حاصل تکرار و آزمایش‌های بالا و بررسی مکرر کارشناسان خبره است. تلاش و کار زیادی روی پروژه تغییر آیکون‌ها انجام شده است و هدف نهایی این است که مجموعه آفیس به یک مجموعه منسجم و مبتنی بر همکاری تبدیل شود و امکان کار با برنامه‌های آفیس را برای تمامی افراد و تمامی دستگاه‌ها (موبایل، لپ‌تاپ و ...) فراهم نماید.
 
قرار است شرکت مورد بحث قابلیت‌های هوش مصنوعی مختلفی را به این مجموعه نرم‌افزاری اضافه کند، امکان یکپارچه سازی آفیس با لینکدین را فراهم کند و قابلیت صوتی را به این برنامه‌ها اضافه نماید.

جان فردمن، رییس بخش طراحی مایکروسافت آفیس، اذعان داشت: «ما قصد داریم که به یک زبان بصری دست یابیم که بتواند از لحاظ عاطفی و احساسی کارآمد باشد و روی پلتفرم‌ها و دستگاه‌های مختلف کار کند و بهره‌وری را افزایش دهد.»  
این تغییرات از لحاظ رنگ، سبک‌تر، کاربرپسندتر و بهتر شده است. حرف و نماد جدا شده است و دو پنل جداگانه شده است. فرمت ابزار سنتی حذف شده است. آیکون‌های فعلی ورد و اکسل، به صورت چند خط برای ورد و چند سلول برای اکسل تغییر کرده است.
 
در اشکال جدید، نسبت حرف به نماد هم تغییر کرده است تا روی اهمیت نماد تأکید بیشتری صورت گیرد.
دو سوم آیکون را قبلا حرف اشغال می‌کرد و فقط یک سوم آیکون به نماد اختصاص می‌یافت. این آیکون‌ها بخشی از کار وسیعی است که شرکت مایکروسافت برای بهبود مجموعه آفیس آغاز کرده است.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: مایکروسافت مایکروسافت مایکروسافت آفیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۴۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین، او دراین‌باره به خبرنگاران گفت: «پیش‌ازاین دو بار این درخواست را به کارگروه بردیم. پیش از پایان سال هم برای بار سوم بردیم و قرار شد مجدداً بررسی شود. امیدواریم در جلسه هفته بعد دوستان همراهی کنند که این اتفاق بیفتد.»

وزیر ارتباطات در مورد نقش دولت در این کمیته نیز توضیح داد: «کارگروه ۱۲+۱ عضو دارد؛ ۱۲ عضو صاحب رأی به علاوه مرکز ملی فضای مجازی. وزارت ارتباطات هم یک عضو از این ۱۳ عضو است و دولت هم ۶ رأی دارد. اکثریت با نمایندگان دولت نیست، پس باید به‌صورت جمعی تصمیم گرفته شود.»

بیشتر بخوانید:

زارع پور: وزارت ارتباطات مسئول فیلترینگ نیست

پیش ‌از این، در تیرماه ۱۴۰۲، وزیر ارتباطات اعلام کرده بود که کمیته فیلترینگ درخواست بازگشایی گوگل‌پلی را رد کرده است.

کد خبر 846886 برچسب‌ها وزارت ارتباطات‌ و فناوری اطلاعات شرکت گوگل عیسی زارع پور - وزیر ارتباطات فيلترينگ اینترنت

دیگر خبرها

  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • رای مثبت سنای آمریکا به ممنوعیت تیک تاک
  • درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • مایکروسافت ظاهراً به‌دنبال افزایش همکاری با سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی است
  • اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شد
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • مخالفت ایلان ماسک با ممنوعیت تیک تاک در آمریکا