Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایکنا، محمدحسین موحدی، قاری ممتاز کشورمان روز گذشته 17 آذرماه، برای حضور در هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن تونس عازم این کشور شد.
همچنین «محمدجواد مرادی» حافظ کل قرآن کریم نیز به عنوان نماینده ایران در رشته حفظ کل قرآن کریم معرفی شده بود که به دلیل برخی مشکلات که بر سر راه اعزام وی وجود داشت، موفق به حضور در این مسابقات نشد تا جمهوری اسلامی ایران در این دوره از مسابقات تنها یک نماینده داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین مقرر شده بود تا «محمدحسین سعیدیان» قاری بین‌المللی و داور مسابقات بین‌المللی قرآن نیز به عنوان داور در این مسابقات حضور داشته باشد که به دلایل نامعلومی وی نیز از حضور در این مسابقات بازماند.
خبرنگار ایکنا برای روشن شدن دلایل بازماندن نماینده رشته حفظ کل قرآن کریم و نیز داور ایرانی این مسابقات موفق به دریافت پاسخ از مسئولان مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه نشد.
هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن تونس پیش از این قرار بود اردیبهشت‌ماه برگزار شود که بنابه دلایلی زمان آن به آذرماه موکول شد.
در دوره گذشته این مسابقات که فروردین ماه سال گذشته برگزار شد، «سیدمحمد کرمانی»، نماینده کشورمان در رشته قرائت تحقیق بود که موفق به کسب رتبه دوم شد. همچنین در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز «محمد قشملی حق» حضور داشت که موفق به کسب رتبه‌ای نشد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا مسابقات تونس هفتمین دوره محمدحسن موحدی حاشیه اوقاف قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۴۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان| روز «دخترانه» در قصر «دارالامان»

بزرگترین نمایشگاه قرآن کریم در افغانستان میزبان یک رویداد ویژه بود، روزی که هزاران زن و دختر در قصر دارالامان حضور یافتند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، نخستین بزرگترین نمایشگاه قرآن کریم در کابل شاهد رویدادهای ویژه‌ای بوده است، از بازدید مقامات مختلف داخلی و خارجی گرفته تا برگزاری جشن تکلیف دخترانه و حضور قاریان بین‌المللی از ایران که جلوه‌ای از همدلی دو کشور بود.

همچنین در تازه ترین رویداد، این نمایشگاه بزرگ شاهد روزی بود که هزاران زن و دختر با حضور در قصر دارالامان از غرفه‌های مختلف بازدید کردند.

نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه (12 اردیبهشت 1403) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقام‌های حکومتی و برخی شخصیت‌های خارجی در کابل گشایش یافت.

میزبانی از دختران افغان در دومین روز نمایشگاه قرآن کابلگشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • افغانستان| روز «دخترانه» در قصر «دارالامان»
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کردند
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند
  • اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد یک جنایت فرهنگی است
  • مروری بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • ۷۱۷ قمی در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم شرکت کردند