Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@10:36:45 GMT

این دو بازیکن استقلالی خواهند شد؟

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۴۵۶۹

این دو بازیکن استقلالی خواهند شد؟


پس از این که قرعه استقلال ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد و آبی‌پوشان با الهلال عربستان، العین امارات و الدحیل قطر در یک گروه قرار گرفت، مسئولان استقلال برای تقویت تیم در نیم فصل و حضور در لیگ قهرمانان دست به کار شدند و برنامه‌ریزی کردند تا بتوانند توقع هوادارانی که از حذف در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ ناراحت بودند را برآورده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همین راستا، امیرحسین فتحی هفته گذشته سفری به دبی داشت تا با چند بازیکن مذاکره کند. بنا به اخبار کسب شده توسط خبرنگار ایسنا، یکی از بازیکنانی که مدیرعامل استقلال با او وارد مذاکره شده، ابراهیم توره است که مذاکرات با او روند خوبی داشته و این بازیکن سنگالی شانس زیادی برای آبی‌پوش شدن دارد.

ابراهیم توره بازیکن نام‌آشنایی برای فوتبال دوستان ایران است چون او حضور موفقی با پیکان، پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر ایران داشت و با ۶۰ گل زده در لیگ برتر، چهارم گل‌زن خارجی لیگ ایران است. او پس از حضور در ایران، نمایش موفقی در موناکو فرانسه داشت و با ۱۸ گلی که در فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۲ به ثمر رساند، نقش مهمی در صعود این تیم به لیگ یک فرانسه داشت. توره ۳۲ ساله هم‌اکنون بدون تیم است.

یکی دیگر از بازیکنانی که مسئولان استقلال با او برای نیم‌فصل مذاکره کردند، سرور جپارف است که هواداران استقلال خاطرات خوبی از او در فصل گذشته دارند. ظاهرا مذاکرات جپارف و استقلالی‌ها مثبت بوده و بازگشت این بازیکن ازبک به استقلال در حال نهایی شدن است.

در نهایت باید دید که این دو بازیکن، گزینه‌های نهایی استقلال هستند یا این که مسئولان باشگاه استقلال در حال بررسی‌ گزینه‌های دیگر هم هستند تا در صورت امکان به سراغ بازیکنان دیگر بروند.

منبع: ایسنا
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تیم منتخب خود را معرفی کرد و یازده بازیکن را به عنوان بهترین های فوتبال ایران معرفی کرد.

حیدری در خط دروازه ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال را انتخاب کرد و این در حالی است که او با گلرهایی مثل وحید طالبلو و مهدی رحمتی هم‌تیمی بوده است و اما انتخاب او پیشکسوت فوتبال ایران ناصر حجازی بود.

در خط دفاعی پژمان منتظری و جلال حسینی دو هم‌تیمی خود در تیم ملی را قرار داد و در سمت راست جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال را انتخاب کرد، او در سمت چپ تیم منتخب خود احسان حاج‌صفی دیگر هم‌تیمی خود در تیم ملی را انتخاب کرد.

خط هافبکی که خسرو حیدری انتخاب کرد یکی از جالب‌ترین هافبک‌هایی است که می‌شد انتخاب کرد، حضور مجتبی جباری و محرم نویدکیا، دو بازیکن خلاق و شگفت‌انگیز فوتبال ایران، در پست هافبک وسط و در پست هافبک دفاعی هم باجناق خود امید ابراهیمی را قرار داد.

سه مهاجمی که حیدری در خط حمله تیم منتخب خود قرار داد علی دایی، فرهاد مجیدی و اشکان دژاگه بودند، حیدری در زمان فوتبال خود با مجیدی و دژاگه هم‌تیمی بود و در دوران فوتبال خود رابطه خوبی با آنها داشت.

دیگر خبرها

  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید