Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده حضور شهید بهرامی ناحیه بندرعباس از حضور 60 تن از بسیجیان اهل سنت هرمزگان در مراسم استقبال از پیکر های پاک و مطهر 72 شهید دفاع مقدس در مرز شلمچه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت شعبانی ایسینی، فرمانده حوزه شهید بهرامی ناحیه بندرعباس در گفتگو با خبرنگار هرمز از حضور تعدادی از بسیجیان اهل سنت هرمزگان در مراسم استقبال از پیکر های پاک و مطهر 72 شهید دفاع مقدس در مرز شلمچه خبر داد و گفت: ظهر امروز 60 نفر از بسیجیان اهل سنت روستای گچین جهت شرکت در این مراسم به استان خوزستان اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده حوزه شهید بهرامی تصریح کرد: صبح بیستم آذرماه آیین رسمی تبادل شهدای تازه تفحص شده در مرز شلمچه با حضور مسئولان لشکری و کشوری برگزار می شود و این شهدا بعد از مراسم استقبال به معراج شهدای محمودوند اهواز انتقال داده می شوند.

شعبانی با بیان اینکه استقبال از این شهدا بر عهده بسیجیان اهل سنت هرمزگان است، عنوان کرد: در این مراسم یکی از علمای اهل سنت بندرعباس به نیابت از مردم ایران خیر مقدم و سخنرانی در مرز شلمچه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه این شهدا مربوط به عملیات های رمضان، محرم ، کربلای پنج و تک دشمن در شلمچه هستند، گفت: این شهدا متعلق به لشکر 14 امام حسین(ع)، لشکر هشت نجف، لشکر 19 فجر، لشکر سه حضرت رسول(ص)، لشکر 10 سیدالشهدا و یگان هایی از ارتش های جمهوری اسلامی و مجاهدین عراقی در لشکر بدر هستند.

فرمانده حوزه شهید بهرامی عنوان کرد: فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، مدیر کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس، امام جمعه اهل سنت سورو بندرعباس و سردار ترابی از فرماندهان دفاع مقدس هرمزگان در این مراسم حضور می یابند.

شعبانی خاطر نشان کرد: اهل سنت هرمزگان برای حفظ ارزش های انقلاب همیشه پیشگام بوده و حضور پررنگی در مراسمات انقلابی مانند حضور در برنامه های هفته وحدت، دفاع مقدس، رژه 31 شهریور و حضور با شکوهی در مراسم تشیع و تدفین شهدای گمنام کوه امام خامنه ای (مدظله العالی) داشته اند به همین واسطه زمینه ای برای میزبانی اهل سنت هرمزگان برای تشیع و تدفین پیکر شهدا فراهم شده است.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای شاخص ارتش در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، روز ارتش یادآور رشادت‌های بزرگ مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند.

آنچه که امروز به آن می‌بالیم مرهون حماسه آفرینی و پایمردی شجاعانی است که در هشت سال دفاع مقدس از کارزاری شگرف و در مقابل تمامی قدرت‌های روز جهان آبدیده شدند و سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز خویش به ارمغان آوردند.   از مجموع رزمندگان دفاع مقدس ۱۹ هزار مازندرانی هستند که ۳ هزار و ۳۰۰ شهید ارتش از این استان تقدیم ارزش‌های نظام شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • جانشین فرمانده کل سپاه: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • یادواره شهیدان دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • ارتش با اقتدار و صلابت از کیان ایران اسلامی دفاع می‌کند
  • آغاز مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • آغاز رژه ارتشیان سرافراز در بندرعباس