Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@20:57:40 GMT

نکات جالب توپ طلای ۲۰۱۸

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۴۶۱۷

خرداد: واکنش رسانه‌های پرتغالی و آرای برخی از روزنامه نگاران از نکات عجیب و جالب توپ طلا ۲۰۱۸ بود.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، لوکا مودریچ برنده توپ طلای سال ۲۰۱۸ شد و کریستیانو رونالدو و آنتوان گریزمان با اختلاف زیادی نسبت به هافبک کروات در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند. این انتخاب با حواشی زیادی همراه بود و عده‌ای معتقد بودند که بازیکن رئال مادرید، شایسته کسب این جایزه نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال برخی دیگر مودریچ را بهترین انتخاب می‌دانستند.
بایکوت از نوع پرتغالی
به گزارش آس، رسانه‌های ورزشی جهان، تیتر اصلی امروز خود را به توپ طلا اختصاص دادند و به پایان حکمرانی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو اشاره کردند. مودریچ موضوع اصلی همه صفحه‌های ورزشی و وب سایت‌های جهان بود به جز پرتغال. آنها ترجیح دادند به موضوع دیگری بپردازند شاید به این خاطر که رونالدو برنده این جایزه نبود. در نخستین ساعات اولیه امروز (سه شنبه) ابولا تیتر یک خود را به مصاحبه آرین روبن اختصاص داد و رکورد پیروزی اسپورتینگ لیسبون برابر ریو اوه را برجسته کرد. باید در سایت‌های این رسانه‌ها جست‌وجو می‌کردید تا خبری درباره مراسم توپ طلا پیدا کنید.
تمجید رسانه‌های جهان از مودریچ
با این حال رسانه‌های دیگر جهان، مودریچ را شایسته کسب توپ طلا دانستند و اکیپ، فرانس فوتبال، اوله، گلوبو اسپورت و گاتزتا دلو اسپورت به تمجید از این بازیکن پرداختند.
آرای عجیب و جالب
موضوع قابل توجه دیگر، آرای عجیب برخی از روزنامه نگاران بود. در آرژانتین مسی در جایگاه سوم قرار داشت و رونالدو در میان پنج انتخاب نبود. مسی در فهرست روزنامه نگار برزیلی نیز وجود نداشت. در مقابل، پرتغالی‌ها رونالدو را بالاتر از همه قرار دادند.
علاوه بر بازیکنانی مانند مودریچ، گریزمان، رونالدو، مسی و کیلیان ام‌باپه که شانس‌های اصلی کسب این جایزه بودند، نام دیگر فوتبالیست‌ها نیز دیده می‌شود. روزنامه نگار آفریقای جنوبی نخستین رای خود را به کریم بنزما داد. برای او ماریو مانژوکیچ، پنجمین بازیکن برتر جهان بود. در لوکزامبورگ، هند و سورینام، رافائل واران، بهترین انتخاب بود. این در حالی بود که برای قرقیزستان، تیبوا کورتوا در رتبه نخست جای داشت.
از طرفی مارسلو در لیست فنلاند، جایگاه چهارم را به خود اختصاص داد و برای کامرون، پنجمین بازیکن برتر بود. گرت بیل برای لیختن اشتاین در چهارمین رتبه قرار گرفت و روزنامه نگار توگویی نیز چنین انتخابی داشت. در گواتمالا او رتبه پنجم را به خود اختصاص داد.
انتخاب عجیب دیگر، متعلق به روزنامه نگار سنت کیتس و نویس بود. او به ترتیب، نیمار، سرخیو راموس، لوییس سوارس، آلیسون و سرخیو آگوئرو را انتخاب کرد. برای گرنادا بهترین بازیکن سال، آگوئرو بود. بولیوی سوارس را در رتبه نخست قرار داد. ایوان راکیتیچ، هم‌تیمی سوارس در بارسلونا، در ترکمنستان، رتبه سوم و در عربستان، رتبه پنجم را به دست آورد.
به جز گریزمان، تنها بازیکن اتلتیکو که در میان پنج فوتبالیست برتر قرار داشت، دیگو گودین بود. روزنامه نگار نپال چنین انتخابی داشت. برچسب ها: توپ طلا ، رسانه‌های پرتغالی ، لوکا مودریچ

منبع: خرداد

کلیدواژه: توپ طلا رسانه های پرتغالی لوکا مودریچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است

رئیس ارتش انگلیس با اشاره به ضعف دفاع اوکراین، اذعان کرد کی‌یف با «جنگ دشواری» در مقابل پیشروی‌ نیروهای روسیه قرار دارد.

به گزارش ایسنا، مسئله ضعف دفاع اوکراین توسط بسیاری از مقامات غربی و رسانه‌ها برجسته شده است و احتمال می‌رود حتی با وجود کمک‌های گسترده‌ای که از سوی غرب به خصوص آمریکا به اوکراین سرازیر می‌شود، این کشور نتواند در مقابل قدرت روسیه به پیروزی برسد.

«تونی راداکین»، رئیس ارتش انگلیس در گفت‌وگو با روزنامه فایننشال تایمز بیان کرد: «فضای غمگین و ناامید کننده‌ای دفاع اوکراین را احاطه کرده و این کشور با جنگ دشواری در مقابل پیشروی نیروهای روسیه مواجه شده است.»

این اظهارات رئیس ستاد دفاع انگلیس درحالی مطرح می‌شود که پیش از این بارها مقامات غربی و حتی اوکراینی اذعان کرده‌اند که روسیه در بسیاری از موارد چندین برابر از اوکراین جلوتر است؛ موضوعی بدیهی که رسانه‌های آمریکایی از جمله تلویزیون سی‌ان‌ان پیشتر به آن پرداخته‌اند.

روزنامه فایینشال تایمز می‌نویسد پس از ماه‌ها عدم قطعیت درباره استراتژی غرب در اوکراین، راداکین با خوشبینی تمام درباره موقعیتی صحبت می‌کند که تمام کشورهای ناتو دغدغه «خرج بیشتر پول» را دارند. اما حتی خود اوکراین هم شک دارد که آیا حجم جدیدی از کمک‌ها می‌تواند به ثبات موضع متزلزل‌شده‌اش کمک کند یا خیر.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • فیلم| شوخی جالب با رونالدو/رونالدو از ترس سکته کرد
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • معادلات جالب برای سردار آزمون در ایتالیا
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد