Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@09:25:27 GMT

فناوری شناسایی چهره در فرودگاه

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۴۶۲۲

فناوری شناسایی چهره در فرودگاه

تین‌نیوز | 

در فرودگاه بین‌المللی لس‌آنجلس طی یک طرح ۹۰ روزه، مسافران با سیستم شناسایی صورت احراز هویت می‌شوند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، بر اساس گزارش دیلی میل، شرکت آمریکن ایرلاینز به فهرست انبوهی از شرکت هایی پیوسته که از فناوری شناسایی صورت برای احراز هویت استفاده می کنند.

بزرگترین شرکت هواپیمایی دنیا اکنون به برخی مسافران اجازه می دهد فقط با اسکن کردن صورتشان جلوی یک صفحه در فرودگاه بین المللی لس آنجلس سوار هواپیما شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت در یک آزمایش ۹۰ روزه از دوربین های شناسایی صورت استفاده می کند تا افراد را از قبل از سوار شدن به هواپیما در ترمینال چهارم  فرودگاه احراز هویت کند.

این برنامه از روز چهارشنبه گذشته و با همکاری شرکت امنیت دیجیتال جمالتو آغاز شده است. فناوری شناسایی صورت مذکور اسکن صورت فرد را  با تصاویر موجود در مخزنی مقایسه می کند که سازمان امنیت داخلی آمریکا آن را ساخته است.

البته تصاویر پس از همخوانی از مخزن  سیستم شناسایی صورت حذف می شوند.

 استفاده از این سیستم برای احراز هویت انتخابی است و افرادی که تمایل ندارند، می توانند به شیوه معمول از گیت فرودگاه گذر کنند.

 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فرودگاه لس آنجلس تشخیص چهره فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی نیروی کار اتباع خارجی غیر مجاز در استان البرز 

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز؛ سیروس دهقان شیری با تاکید بر تشدید نظارت‌ها و برخورد قانونی با اشتغال اتباع خارجی غیرمجاز در استان، گفت براساس مفاد قانون کار، اتباع خارجی که فاقد کارت کار باشند، اجازه اشتغال در اصناف و واحد های تولیدی استان را نداشته و در صورت مشاهده بکارگیری، کارفرمای آن‌ها متخلف شناخته شده و مشمول جریمه و حبس خواهد بود. 

دهقان شیری افزود ۱۶۵۳ مورد گشت های مشترک بازرسی کار در سال ۱۴۰۲ اجرا شده است و ۲۴۹۱ نفر از اتباع خارجی که به صورت غیر قانونی فعالیت داشتند شناسایی شده است.

وی گفت در این خصوص ۱۵۱ کارفرمای متخلف به مراجع قضایی معرفی شده و ۸۹۸ نیروی کار ایرانی در سال ۱۴۰۲ جایگزین اتباع خارجی غیرمجاز در واحدهای تولیدی و صنعتی شدند. 

دهقان شیری همچنین افزود کارفرمایان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع اشتغال اتباع خارجی، نسبت به استعلام و درخواست پروانه کار برای نیرو‌های خارجی مورد نیاز خود اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • توانمندسازی محلات شهر صرفا ایجاد اشتغال نیست
  • پیمانکار ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز تا سوم اردیبهشت ​تعیین می شود
  • شناسایی نیروی کار اتباع خارجی غیر مجاز در استان البرز 
  • آیا چهره صورت‌های فلکی تغییر می‌کند؟
  • اذعان افسران صهیونیست به استفاده از «فناوری هوش مصنوعی» در کشتار فلسطینی‌ها در غزه
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • کانتورینگ صورت برای انواع فرم های صورت
  • هویت عامل انتحاری فرودگاه کابل مشخص شد
  • آموزش خرید ریپل در صرافی ارز دیجیتال بیت پین
  • شناسایی مرغداری آلوده کننده تالاب انزلی با لاشه مرغ‌های تلف شده