Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سنایی راد گفت:اقدامات توسعه ای و عمرانی صورت گرفته در منطقه چابهار کار موثری است و تروریست ها و اربابان آنها را از آینده شان مأیوس کرده است و بر همین اساس شاهد هستیم که دست به اقدامات مذبوحانه و انتحاری می زنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رسول سنایی راد مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به حادثه تروریستی چابهار گفت: این عملیات ناکام بود؛ چرا که تروریست ها قصد داشتند انتحاری را به داخل مجموعه وارد کنند و اگر ماشین تجهیز شده به داخل مجموعه انتظامی منتقل شده بود؛ می توانست فاجعه ای را رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ایثاری که دو شهید از خود نشان داند موجب شد که از وقوع فاجعه جلوگیری شود، عنوان کرد: این اقدام تروریست ها نشان می دهد که آنان با ضعف مفرط و انفعال مواجه شده اند و به دنبال اقدام نمایشی هستند.

این مقام مسئول ادامه داد:امروز اگر توسعه ای می خواهد در منطقه سیستان و بلوچستان صورت بگیرد؛ چابهار یکی از نقاط کانونی توسعه اقتصادی است و با توجه به اینکه این منطقه به یک بندر راهبردی تبدیل شده است منافع برخی از رقبای ما را در منطقه به خطر می اندازد؛ بنابراین تروریست ها منطقه چابهار را برای عملیات تروریستی انتخاب کرده اند.

 عقبه حادثه تروریستی چابهار به عربستان و امارات بر می گردد

سردار سنایی راد ابراز کرد:باید عقبه این جریان تروریستی را در برخی از کشورهایی مانند عربستان و امارات که پیش از این هم  حامی تروریست تکفیری بودند دانست؛که در تقاطع گیری منافع پلیدشان هم اکنون مسائل اقتصادی را برای انتقام گیری از شکست هایی که بر پایه سیاست های اشتباه در کشورهایی مانند یمن، سوریه و … داشتند؛ در نظر گرفته اند.

مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه کشورهایی همچون عربستان و امارات از تروریست های کور تکفیری به عنوان یک ابراز و برای میل به اهداف پلید خود استفاده می کنند، اظهار کرد: باید عقبه این جریان را در کشورهای همجوار دانست که متأسفانه ضعف دارند و به  نوعی نفاق به خرج می دهند؛ این واقعیت است چرا که این اتفاق بدون داشتن عقبه در آن سوی مرز شدنی نیست.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه دیپلماسی باید بدون تعارف دیپلماتیک ماجرا را دنبال کند، گفت:دستگاه دیپلماسی باید به ماجرا در پاکستان و رد زنی ریشه های جریان تکفیری کشورهای آن سوی ساحل رسیدگی کند؛ همچنین مجموعه نیروهای نظامی و انتظامی در این ماجرا هوشیاری مضاعفی به خرج دهند.

این مقام مسئول با اشاره به اتفاقات رخ داده بعد از ربایش مرزبانان تصریح کرد: تروریست ها بار دیگر به دنبال این هستند که به اقتدار نظام حمله کنند ؛ این مسئله نشان میدهد فعالیت توسعه و عمرانی منطقه برای دشمنان ما سنگین است.

سردار سنایی راد در پایان خاطر نشان کرد: اقدامات توسعه ای و عمرانی صورت گرفته در منطقه چابهار کار موثری است و تروریست ها و اربابان آنها را از آینده شان مأیوس کرده است و بر همین اساس شاهد هستیم که دست به اقدامات مذبوحانه و انتحاری می زنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۴۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سید حسین طباطبایی،مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد،افزود: این حادثه ساعت ۵:۲۴ دقیقه امروز اتفاق افتاد که از مصدومان هفت نفر به بیمارستان شهید صدوقی (ره)، چهار نفر به بیمارستان شهید رهنمون و ۲ نفر نیز سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس ۱۵ مسافر داشت ادامه داد: تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه توسط اورژانس یزد مدیریت و هم‌اکنون تمام مصدومان حادثه در بیمارستان تحت نظر اورژانس هستند.

این مسئول اظهار کرد: علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

روزانه بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های استان یزد از جنوب به شمال و شرق و غرب کشور و تردد می‌کنند.

یادآور می شود؛ چند روز پیش اتوبوسی در مسیر گردنه حیران بر اثر حادثه مشابه واژگون شده و در نهایت چند تن از هموطنان مان در آن حادثه جان خود را از دست دادند و تعدادی نیز مجروح شدند.

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: بعد و قبل از عملیات وعده صادق علیه اسرائیل به آمریکایی‌ها پیام دادیم؛ گفتیم به دنبال توسعه تنش نیستیم
  • تروریست‌ها علیه اقتصاد مَکُران
  • پله برقی های تهران نونوار می شوند | جزییات نصب ۶۰ دستگاه پله برقی جدید در معابر تهران
  • هشدار قرمز هواشناسی در جنوب کرمان بدون تلفات جانی/ سیل امسال خسارت کمتری داشته است 
  • ساماندهی سگ‌های بلاصاحب البرز بدون هماهنگی همه شهرستان‌ها نتیجه‌بخش نیست
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در نیکشهر
  • مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • روند توسعه دیپلماسی منطقه‌ای تداوم می‌یابد