Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ معاون قضایی و سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری استان هدف از برگزاری این مسابقه را گرامیداشت هفته بصیرت و سالروز حماسه 9دی در راستای ارتقای سطح بصیرت دینی و انقلابی کارکنان دستگاه قضایی و خانواده آنها بیان کرد و گفت: علاقه مندان تا پایان آذر فرصت دارند آثار خود را به دفتر معاونت فرهنگی(اطاق 127) واقع در طبقه اول ساختمان دادگستری مرکز استان ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام سیدعلی موسوی نژاد افزود: این مسابقات در دو بخش ارسال مقاله با موضوع نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، و ارسال آثار در بخش هنری شامل خوشنویسی، نقاشی، طراحی، عکاسی، گرافیک و صنایع دستی برگزار خواهد شد.
وی گفت: در پایان مسابقات علاوه بر اهدای جوایز به نفرات برتر، چهل مقاله برتر در کتابی چاپ و نمایشگاهی از آثار برگزیده هنری همکاران در ساختمان مرکزی دادگستری استان اصفهان برپا می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان فراخوان مسابقه مقاله نویسی آثارهنری حماسه 9 دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۴۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال

فراخوان مسابقه عکاسی عکس سال فروردین ۱۴۰۳ از سوی معاونت فرهنگی کانون ویژه مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری منتشر شد.

در این راستا رهبر جعفری مربی فرهنگی کانون استان قزوین به عنوان برگزیده معرفی شد.

در این مسابقه هنری از مربیان و کارکنان کانون خواسته شده بود تا از گالری عکس‌های گوشی خود یک عکس را به عنوان عکس سالِ کانون انتخاب و با یک تیتر و توضیح مناسب در پیام‌رسان بله به معاونت فرهنگ کانون ارسال کنند.

اعضای داوری از میان ۲۸۸ عکس رسیده به دبیرخانه این رویداد، در مرحله اول ۴۰ اثر را به عنوانِ عکس برتر و در مرحله دوم سه اثر را به عنوان برگزیده معرفی کردند.

«نگاه خلاق عکاس به موضوع»، «هماهنگی عکس با موضوع»، «انتخاب عنوان جذاب و هماهنگ با موضوع» و «هماهنگی عنوان با عکس» از شاخص‌های انتخاب عکس بود که در انتشار فراخوان مسابقه عکاسی مدنظر قرار داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه‌النجاه منتشر شد
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» منتشر شد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد