Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلطانی فر امیدوار است که با عملکرد خوب تیم ملی در جام ملت ها، کام مرد شیرین تر از قبل شود.

طرفداری- وزیر ورزش و جوانان ادامه حضور مهدی تاج در راس فدراسیون فوتبال را بدون مشکل عنوان کرد.

به گزارش فارس، مسعود سلطانی فر در سفر استانی به کرمان در جمع خبرنگاران بااشاره به موفقیت های ورزشی کشور گفت:

سال موفقی را با نتایج درخشان تیم ملی فوتبال در جام جهانی، بازیهای آسیایی و پاراآسیایی، المپیک جوانان و لیگ قهرمانان آسیا گذرانده ایم و ان شاالله کام مردم با موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در جام ملتهای آسیا شیرین تر خواهد شد

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سئوالی درباره تغییرات فدراسیونها و موضوع بازنشستگان ورزش گفت:

ما مجری قوانین کشور هستیم و قطعا همه باید به قانون و مردم احترام بگذارند و با همکاری روسای بازنشسته فدراسیون ها این موضوع به خوبی اجرا شده و مشکلی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی فر درباره فدراسیون فوتبال و وضعیت بازنشستگان آن گفت:

آقای تاج که تلاش خوبی داشتند و از جانبازان دوران دفاع مقدس هستند. با استفاده از ماده شصت قانون جامع ایثارگران می تواند به کار خود در فدراسیون ادامه دهند و این موضوع در حال پیگیری وانجام مراحل اداری و اجرایی است و در مورد سایر بازنشستگان فدراسیون هم تغییراتی را در دبیر کلی شاهد بودیم که جا دارد از زحمات دلسوزانه آقای ساکت تشکر کنم و درباره سایرین هم بزودی مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در چهار چوب اساسنامه تصمیمات مقتضی و قانونی راخواهد گرفت ولی در هرصورت از همه انتظار دارم منافع ملی را رعایت کنند.

وزیر ورزش و جوانان درباره تکریم پیشکسوتان و برخورد رسانه ها با موضوع قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت:

نیروهایی که امروز با شدیدترین الفاظ و نقدها درباره آنها به دلیل بازنشسته بودن یاد می شود در واقع نیروهای سازنده و پیشران برنامه های کشور در سال‌های گذشته هستند و نباید با خاطری مکدر از بدنه اجرایی ورزش کشور جدا شوند و ناسپاس باشیم.

سلطانی فر افزود:

ما در کنار نیروی جوانی و باز شدن حلقه های مدیریت ورزش کشور به تجربه های ذی قیمت آنها نیاز داریم و بازنشستگان بهترین ثمره زندگی خود یعنی جوانی خویش را برای موفقیت نظام و سربلندی کشور به کار گرفته اند و امنیت و عزت امروز ایران ماحصل این تلاش های ارزشمند بوده است و تکریم و احترام آنها بر همه ما واجب است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش

تعدادی از اعضای مجمع فدراسیون شطرنج با حضور مقابل وزارت ورزش، حمایت خود را از سرپرست فعلی این فدراسیون اعلام کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حدود 15 نفر از اعضای مجمع فدراسیون شطرنج از جمله برخی ملی‌پوشان این رشته، صبح امروز مقابل وزارت ورزش حضور پیدا کردند تا خواسته خود را به مسئولان وزارتخانه اعلام کنند.

دیدار سرپرست فدراسیون شطرنج با رئیس کمیته ملی المپیک

به همه این افراد اجازه ورود به وزارت ورزش داده نشد و آنها مقابل این وزارتخانه ایستادند، اما چند نفر موفق شدند در جلسه‌ای با برخی مسئولان در دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها حضور پیدا کنند.

هدف اصلی اعضای مجمع شطرنج اعلام حمایت از شادی پریدر سرپرست فعلی فدراسیون برای حضور او در انتخابات ریاست بود.

فدراسیون شطرنج از اواخر آذر 1402 با سرپرستی پریدر اداره می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم
  • ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • اعضای کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شدند/ در انتظار برگزاری انتخابات
  • بدون تماشاگر شدن لیگ فوتبال در اراضی اشغالی بعد از حملات ایران
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • تاریخ انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی مشخص شد
  • کیومرث هاشمی: با قهرمانی دل مردم را شاد کنید