Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: 700 راهدار در مناطق مختلف استان آماده اجرای طرح زمستانی هستند.

ارسلان شکری روز شنبه در دیدار با سردار مسعود خرم نیا فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: این تعداد راهدار در قالب 68 اکیپ ثابت و سیار به نگهداری جاده ها پرداخته و در صورت در راه ماندن افراد به آنان کمک می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: از اکیپ های راهداری آذربایجان غربی 32 اکیپ ثابت بوده و 36 اکیپ به صورت سیار فعالیت می کند.
وی بیان کرد: 520 دستگاه خودرو سبک و سنگین راهداری و 20 دستگاه نمک پاش مکانیزه نیز در جاده های استان تعبیه شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: امسال یک دستگاه برف خور نیز به جمع خودروهای راهداری استان اضافه شده است.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی نیز در این دیدار، ایمنی را اولویت اصلی سفر‌های جاده‌ای دانست و گفت: آموزش حرف اول را در این زمینه می‌زند و استفاده از تجهیزات هوشمند تردد‌های جاده‌ای نیز تاثیربسزایی در برقراری آن دارد.
سردار مسعود خرم نیا افزود: اقدامات بسیار مطلوبی در این ارتباط توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی انجام شده است.
وی با تاکید بر بهره مندی از مطالعات و پژوهش‌های نخبگان در بخش ایمنی جاده‌ای افزود: نباید در این خصوص از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و پژوهش‌های صورت گرفته غفلت کرد.
به گزارش ایرنا، طرح راهداری زمستانی از اواخر آذرماه در آذربایجان غربی اجرا می شود ولی این طرح به صورت عملی از اوایل آذرماه به اجرا درآمده و حتی در برخی شهرستان ها نظیر تکاب، مسافران در راه مانده بر اثر کولاک اسکان داده شدند.
8137

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي راهداري حمل و نقل جاده اي آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۴۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح جهش تولید گندم در آذربایجان‌غربی برای سومین سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، علی دیانتی افزود: سطح زیر کشت گندم امسال ۳۰۳ هزار هکتار گندم دیم و ۱۰۵ هزار هکتار گندم  آبی است که از این میزان ۱۸۹هزار هکتار در طرح جهش تولید گندم در دیم زار مشارکت دارد.

او اضافه کرد: بیشترین سطح  مربوط به شهرستان بوکان است با  ۵۲ هزار هکتار گندم زار که در این طرح مشارکت دارد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به بیمه گندم زارها هم گفت: این موضوع اختیاری است و امسال ۱۳۰ هزار هکتار از گندم زارهای طرح در استان تا این تاریخ زیر پوشش بیمه قرار گرفته است.

دیانتی با اشاره به اینکه خسارت سرمازدگی در اراضی دیم  گزارش نشده است، اضافه کرد: سطح سبز دیم زارها  امسال(سال زراعی جاری) باتوجه به بارندگی های دی و بهمن ماه مطلوب است.

وی به کشاورزان توصیه کرد: نهاده های  لازم برای کشت‌های پاییزه را به موقع و مطابق توصیه کارشناسان استفاده کنند و به پیش بینی های هواشناسی نیز توجه لازم را داشته باشند.

ارقام گندم کشت شده در گندمزارهای آذربایجان غربی شامل ارقام پیشگام، میهن، حیدری، حیران و زرینه و ارقام دیم شامل واران، صدرا، باران، هما، هشترود و آذر است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح جهش تولید گندم در آذربایجان‌غربی برای سومین سال متوالی
  • کنترل و نظارت بر بیش از ۷۰۰ ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در آذربایجان‌غربی برای سومین سال
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در ۱۸۹ هزار هکتار از اراضی آذربایجان غربی
  • حال خوب دریاچه ارومیه عیدانه ای به مسافران
  • اجرای پویش نوروزی «چشم به راهیم» در جاده‌های استان اصفهان
  • تمام راه های شریانی اصلی و فرعی آذربایجان شرقی باز است
  • ورود حدود ۱ میلیون خودروی نوروزی به گیلان/ آماده باش ۳۴ اکیپ راهداری در محورها
  • پایانه مرزی رازی، پرتردد ترین پایانه مرزی نوروزی آذربایجان غربی
  • تردد در جاده‌ های آذربایجان غربی از مرز ۴میلیون گذشت