Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-23@07:08:36 GMT

بزرگداشت مجاهدت پیشکسوتان رسانه

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۴۷۵۶

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، در این مراسم که به همت استانداری بوشهر، صدا و سیمای مرکز بوشهر و دیگر خبرگزاری ها و  نهادها برگزار شده بود یاد عبدالله قانون خبرنگار فقید خبرگزاری صدا و سیما در دیر و مرحوم اسماعیل حاجیانی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در دشتی گرامی داشته شد.
این مراسم ساعت 9 تا 11 صبح امروز با حضور استاندار بوشهر، معاونان، مدیران کل ادارات، مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر، اصحاب رسانه و دیگر اقشار مردم در مسجد حضرت قائم (عج) بوشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالله قانون و اسماعیل حاجیانی سابقه سالها همکاری با خبرگزاری صدا و سیما، فارس و تسنیم را در کارنامه دارند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: گرامیداشت پیشکسوتان رسانه حاجیانی قانون بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۴۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلخوری مجدد در اردوی آبی‌ها؛ اینقدر نگویید استقلال قهرمان می‌شود!

آفتاب‌‌نیوز :

افراد نزدیک به تیم استقلال درباره گله‌مندی شدید جواد نکونام از صحبت‌های برخی پیشکسوتان حکایت دارد. مهدی هاشمی نسب که در این مدت به جای جواد نکونام در نشست خبری حضور پیدا می‌کند تاکنون به دفعات درباره پیش بینی پیشکسوتان از قهرمانی استقلال در این فصل صحبت کرده و نسبت به این موضوع منتقد بوده است.

به تازگی باز هم خبر می‌رسد که نکونام از شنیدن صحبت‌های برخی پیشکسوتان در این باره که «استقلال مستحق قهرمانی است و این فصل می‌تواند این عنوان را به دست بیاورد» اصلاً خوشحال نیست.

جواد نکونام در پایان دیدار تیمش مقابل شمس آذر قزوین از عملکرد بازیکنانش - بعد از زدن گل سوم - انتقاد کرده بود در رختکن به آن‌ها گفته که به صحبت‌های مطرح شده در رسانه‌ها درباره اینکه استقلال می‌توانند راحت در این فصل قهرمان شود توجه نکنند! 

شنیده می‌شود همه اعضای کادرفنی استقلالی تیم استقلال درصدد هستند تا در تماس با پیشکسوتان از آن‌ها بخواهند در صحبت‌هایشان با رسانه‌ها کمتر به این موضوع بپردازند و بحث قهرمانی استقلال را آسان و دم دستی عنوان نکنند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • ویژه‌برنامه‌های رادیو برای ۸۴ سالگی
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد
  • قزوه: جشنواره «نفس پاک» با شاعران فارسی زبان برگزار می‌شود
  • دلخوری مجدد در اردوی آبی‌ها؛ اینقدر نگویید استقلال قهرمان می‌شود!
  • سپاه از بدو تأسیس تاکنون در حال مجاهدت در راه حق است
  • گلایه تند نکونام از پیشکسوتان | بعد از بازی با شمس آذر چه حرف هایی در رختکن آبی ها زده شد؟
  • ساعت پخش خبر شبانگاهی سیمای مازندران تغییر می کند
  • پیشکسوتان و برگزیدگان رادیو کردستان تجلیل شدند