Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@18:50:02 GMT

کیانوش رستمی به سهراب مرادی کنایه زد؟

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۴۸۳۱

کیانوش رستمی به سهراب مرادی کنایه زد؟

کیانوش رستمی بعد از دادن تست دوپینگ به وزنه بردارانی که تست ندادند، کنایه زد!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که اردوی تیم ملی وزنه برداری این روزها با حضور برخی نفرات جوان و کم تجربه استارت خورده، هنوز کار نفرات قدیمی و باتجربه آغاز نشده است. با این حال ماموران ضددوپینگ جهانی که چند روز قبل از احسان حدادی به صورت سرزده تست گرفته بودند، دیروز به سراغ برخی از وزنه برداران رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جریان این حضور سرزده ماموران از کیانوش رستمی و محمدرضا براری که گویا تمرینات خود را آغاز کرده اند، تست گرفته شد. البته نفرات دیگری همچون سعید علی‌حسینی و سهراب مرادی که در تهران و اردوی تیم ملی حضور نداشتند، این تست را ندادند.


فدراسیون جهانی وزنه برداری بعد از افشای دوپینگ گسترده در المپیک های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ به شدت وزنه برداران کشورهای مختلف را زیر نظر گرفته و از آنها خواسته هر گونه اطلاعات از جمله محل سکونت و تمرین خود را اعلام کنند.


جالب اینکه کیانوش رستمی از این ماجرا هم به نفع خود استفاده کرده است. او با تصویری از گرفتن تست دوپینگ توسط ماموران ضددوپینگ جهانی جملاتی را به کنایه مطرح کرده: « ارزش واقعی مدال‌ها در این لحظات مشخص میشه، چه کسانی حاضر هستن به انجام آزمایش و چه کسانی... خدا رو شکر که من خارج از کشورم نبودم، گر چه در هر جایی باشم آماده‌ام برای انجام آزمایش!»


کیانوش رستمی علاوه بر اینکه از آمادگی خود برای آزمایش دوپینگ خبر داده، به وزنه برداران دیگر کنایه زده است! با اینکه این وزنه بردار پرحاشیه اسمی از کسی نبرده؛ اما پیش از این هم میشد پیش بینی کرد که جدال پنهانی میان او و سهراب مرادی به خاطر قرار گرفتن در یک دسته آغاز شده است.


باید دید زمانی که سهراب مرادی هم به اردوی تیم ملی اضافه شود و این ۲ نفر کنار هم به تمرین بپردازند، چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

وزنه برداری کیانوش رستمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزنه برداری کیانوش رستمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۴۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست

وزنه بردار خوب کشورمان که رکورد مجموع خود در فوق سنگین را به 454 کیلوگرم رسانده است، این روزها تلاش بسیار دارد تا رکوردهای مجموع خود را بالاتر ببرد.

به گزارش طرفداری، علی داوودی جوان با 5 کیلو وزنه بیشتر بعد از حسین رضازاده و بهداد سلیمی، دارنده سومین رکورد مجموع تاریخ وزنه برداری ایران می شود. داوودی در صورت رسیدن به مرز 460 کیلوگرم در المپیک 2024، هم مدعی جدی کسب مدال می شود و هم در آستانه رسیدن به رکورد 465 مجموع بهداد سلیمی خواهد بود.

داوودی بعد از گرفتن سهمیه المپیک در مصاحبه با ایسنا گفت:

روزهای حساسی تا المپیک داریم و اگر یک درصد هم پیش خودم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست. از این رو به دنبال کسب مدال هستم. در حرکت دوم، وزنه ۲۰۰ کیلوگرم افتاد و باعث شد بخواهم برای حرکت سوم دو کیلوگرم سنگین‌تر وزنه بزنم. برنامه این بود وزنه ۲۰۰ کیلوگرم را بزنم. برای حرکت بعدی وزنه ۲۰۵ کیلوگرم را هم بزنم اما وزنه ۲۰۰ کیلوگرم با بی‌دقتی افتاد. وقتی پشت وزنه ۲۵۲ کیلوگرم قرار گرفتم، متوجه شدم در دوضرب، توانایی زدن وزنه ۲۶۰ کیلوگرم را هم دارم. واقعا مسابقه خوبی بود و نقاط ضعفم را پیدا کردم. البته مشکلاتم نسبت به قبل خیلی کمتر شده است.

برای طرفداری که در چند وقت اخیر از وزنه برداری انتقاد کرده است، اظهارنظر علی داوودی عزیز درباره این انتقادات جذاب است. او بعد از خواندن مطلب طرفداری عنوان کرد که من اگر قصدم رسیدن به 460 نباشد و نخواهم مدال بگیرم، اصلا به المپیک نخواهم رفت.

طرفداری اما ضمن قدردانی از بهبود عملکرد داوودی در دوضرب امیدوار است تا او با بهبود رکورد یک‌ضرب هم بتواند در المپیک پاریس مدال بگیرد. با تلاش و روحیه و مشاهده استعدادهای داوودی می توانیم بگوییم رسیدن او به مرز 210 کیلو یک‌ضرب و 255 کیلو در دوضرب در المپیک آتی اصلا دور از دسترس نیست و برای رسیدن او به این رکوردها که توام با رساندن ایران به افتخار است، برایش دعا می کنیم و یادآور می شویم که انتقادهای ما به خاطر علاقه به او و موفقیت وزنه برداری کشورمان بود و از امروز تا المپیک 2024 هر روز او را به حق در حد رسیدن به رکورد تالاخادزه گرجی می دانیم.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • توصیه بیلی وایلدر که به کار کیانوش عیاری در «ویلای ساحلی» می‌آمد
  • «مبینا رستمی» والیبالیست کیست و چرا عذرخواهی کرد؟
  • مبینا رستمی والیبالیست عذرخواهی کرد + ویدئو
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • جسد جوان ۳۲ ساله‌ مفقود شده یاسوجی پیدا شد
  • علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست
  • کیخسرو و سهراب در بیستون
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است