Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه کمیته منابع درآمدی منطقه یک شهرداری رشت با محوریت بررسی موضوع افزایش سطح درآمد و جذب بودجه حداکثری برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه کمیته منابع درآمدی منطقه یک شهرداری رشت با حضورعلی بهارمست سرپرست شهرداری رشت، ناصرعطایی مدیر منطقه یک شهرداری رشت، یعقوب امیری سرپرست امور مالی شهرداری رشت، جواد حرفت‌خواه ریاست اداره تشخیص و وصول درآمد های شهرداری رشت با محوریت بررسی موضوع افزایش سطح درآمد و جذب بودجه حداکثری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت در جلسه کمیته درآمدی بر ضرورت تشکیل جلسات با هدف ارتقای درآمد‌زایی منطقه و پیگیری هر چه بیشتر وضعیت مطالبات تاکید کرد.

وی با اشاره به بدهی پرونده‌های کمیسیون ماده ۱۰۰ به شهرداری رشت عنوان کرد: شهرداری مکلف است هر چه زودتر نسبت به اخذ طلب خود از این پرونده ها اقدام کند.

سرپرست شهرداری رشت در ادامه افزود: ارائه آمار بدهکاران تجاری، شناسایی و معرفی همه واحدهای تجاری غیر مجاز سطح منطقه برای تهیه گزارش کارشناسی و ارجاع به کمیسیون ماده صد جهت اخذ تصمیم و همچنین شناسایی تمامی تخلفات ساخت و سازها باید در دستور کار قرار گیرد.

بهارمست عنوان کرد: مالکان پرونده‌هایی که مشمول تبصره ۲ و ۳ شدند باید با مراجعه به شهرداری جرائم خود را پرداخت کنند که این امر محقق نمی شود مگر اینکه شهرداری در این امر مهم دخیل باشد.

وی در پایان افزود: وصول به موقع درآمدهای پیش‌بینی شده، مدیریت منطقه را در ارائه خدمات کارآمد و مکفی و نیز تحقق اهداف، برطبق برنامه‌های تدوین شده یاری ‌می‌کند لذا بسیار ضروری به نظر می‌رسد، عوامل مؤثر در معوق شدن مطالبات شهرداری شناسایی شده و راهکارهایی جهت چگونگی وصول آن پیشنهاد و اجرا شود.

ناصر عطایی شهردار منطقه یک رشت در جلسه کمیته درآمدی بر تلاش همه جانبه بخش‌های مختلف برای وصول درامدهای مصوب و رویکرد مشارکت محوری در موضوعات درآمدی تأکید کرد.

وی افزود: در میان بخش‌هاى مختلف مدیریت شهرى، تامین منابع مالى و درآمدى شهردارى ها اهمیت ویژه اى دارد زیرا ازیک سو کسب درآمد شهردارى ها تاثیر عمده اى در ارائه خدمات به شهروندان دارد و از سوى دیگرفقدان درآمد کافى نه تنها سبب عدم ایجاد خدمات ضرورى در شهرمی‌شود بلکه اساسا اجراى تمامى طرح ها و برنامه هاى شهرى را با مشکل مواجه خواهد ساخت.

وی همچنین بررسی پرونده‌های در دست اقدام را در اولویت بندی مطالبات بر حسب زمان و تاریخ از راههای رسیدن سریع‌تر به مطالبات دانسته و گفت: باید در نحوه تامین منابع و رفع مشکلات منطقه همگی با هم و با تبادل نظر و کمک به یکدیگر تلاش کنیم.

عطایی با بیان اینکه باید بستر لازم جهت اعتمادسازی مردم به مجموعه شهرداری ایجاد شود، تصریح کرد: یکی از راهکارهای افزایش درآمد، تعامل و همکاری دو سویه شهروندان با شهرداری است که نتیجه آن علاوه بر کسب درآمد بیشتر برای شهرداری وارائه خدمات شهری مناسب‌تر به همشهریان است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف درآمد شهرداری کارشناسی رشت منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت دادستان سیرجان از افشین پیروانی 

بعد از دیدار پرسپولیس مقابل گل‌گهر در سیرجان، حاشیه عجیبی برای افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس راه افتاد که احتمالا پای او را به محاکم قضایی فوتبالی باز خواهد کرد! رئیس کمیته انضباطی باشگاه گل‌گهر سیرجان که دادستان شهر سیرجان هم هست از پیروانی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده است!

در گزارش فارس آمده است:این شکایت با سربرگ و مهر دادستانی شهر سیرجان ثبت شده است. گویا بعد از بازی پرسپولیس مقابل گل‌گهر، به کاروان سرخ‌پوشان گفته شده بود که برای شام به رستورانی که مشخص شده بود بروند، اما اعضای تیم پرسپولیس برای صرف شام راهی رستوران دیگری شدند که این موضوع باعث ثبت این شکایت عجیب شده است.

به همین دلیل، از افشین پیروانی با عنوان «تمرد از دستور» در کمیته انضباطی شکایت شده و سرپرست پرسپولیس باید پاسخگوی این شکایت باشد!

دیگر خبرها

  • استاندار قم: ‌درآمدی عمده‌ای جز محل دریافت مالیات نداریم
  • سرپرست شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • درآمد ۱۱۰ هزار میلیارد تومانی دولت از وصول معوقات و فرارهای مالیاتی
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ تهران منصوب شد
  • برگزاری جلسه کمیته هماهنگی مرز در سرخس
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • شکایت دادستان سیرجان از افشین پیروانی 
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • نگاه توسعه ای به شهر در اولویت قرار گیرد
  • تامین ۳۱ درصد منابع درآمدی منطقه ۱۵ اصفهان با صدور پروانه‌های ساختمانی