Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خرمشهر در بیانیه‌ای خواستار تعیین زمان و مکان دیدار مردمی از سوی عبدالله سامری، نماینده مردم این شهر برای پاسخ به پرسش‌های مطالبه گرایانه دانشجویان شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با وجود اینکه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان خرمشهر خواستار تعیین زمان و مکان دیدار مردمی از سوی عبدالله سامری برای پاسخ به پرسش‌های مطالبه گرایانه دانشجویان شده؛ اما این نماینده مجلس شورای اسلامی، هنوز پاسخی به خواسته شورای تبیین شهرستان نداده و در همین راستا این شورا بیانیه ای صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  متن این بیانیه بدین شرح است:   بسم رب الشهداء و الصدیقین
باید به حسب انصاف، به حسب وجدان، این مردمی که شما‌ها را روی کار آورده‌اند، این مردم زاغه نشین که شما را روی مسند آورده‌اند نشانده‌اند ملاحظه آن‌ها را بکنید... بترسید از آن روزی که مردم بفهمند در باطن ذات شما چیست. "امام خمینی (ره) "

جناب آقای سامری؛ سلام علیکم
امروز با گذشت یک هفته از دعوت رسمی فرزندان دانشجوی مردم نجیب خرمشهر که مع‌الاسف از سوی جنابتان بی پاسخ ماند بیش از پیش برای افکار عمومی روشن شده که مدعیان خدمت رسانی و شفافیت، در صفِ خدمت و وفاداری به آرمان‌های امام و رهبری و میثاق شهروندی، دقیقا کجا ایستاده‌اند!

آقای سامری؛ ما تربیت یافتگان مکتب انقلاب اسلامی از امام راحل و رهبری معظم انقلاب آموخته‌ایم که دانستن، حق مردم است. مردم می‌خواهند بدانند که اگر کارنامه جنابتان در سال‌های تصدی این سمت حساس و خطیر، روشن و قابل دفاع است، چرا به این دعوت پاسخی ندادید؟! مگر چه جریاناتی پسِ پرده عملکردها، سفارشات، انتصابات و مدیریت جنابعالی‌ است که از طرح آن در یک نشست عمومی واهمه دارید؟!

آقای سامری، مردم می‌خواهند بدانند جریان ارزشی و انقلابی که شما لااقل در حرف، خود را متعلق به آن می‌دانید تا چه زمانی باید پاسخگوی غیبت‌های جنابتان در محافل انقلابی عمومی در سطح شهرستان باشد؟! اگر از عملکرد خود و مدیران سفارشی‌تان در ادارات شهرستان مطمئن هستید، دقیقاً از چه چیزی برای مواجهه با مردم هراس دارید؟!

آقای سامری! مردم می‌خواهند بدانند هزینه‌های تقابل شما که عمدتاً از نظرات غیرکارشناسی و عقده گشایی‌های برخی اطرافیان معلوم الحالتان با مسئولان شهرستانی، استانی و گاهاً کشوری، بر گرده مردمِ محرومِ شهرستان تحمیل شده است تا چه زمانی خرمشهر عزیز ما را هر روز مظلوم‌تر و بی نصیب‌تر از گذشته نگه خواهد داشت؟!

آقای سامری مگر قرار نبود شما نماینده‌ی اکثریت شهروندان خرمشهری باشید؟! به راستی اصلاً خاطرتان هست، آخرین دیدار عمومی شما با مردمی که نماینده ایشان هستید به چه زمانی بر می‌گردد؟!

جناب آقای سامری، همانگونه که اطلاع دارید ساز و کار‌های قانونی و پشتوانه معنوی بسیج دانشجویی امکان دسترسی به برخی اسناد از جمله صوت، عکس و فیلم‌های مرتبط با عملکردتان را فراهم آورده و آنچه فرزندان انقلابیِ مردم شریف خرمشهر را بر آن داشت تا فعلاً دست به انتشار این اسناد نبرند، تنها و تنها حفظ آرامش عمومی شهرستان و مطالبه‌گری طبق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای "مدظله العالی" می‌باشد؛ اما چنانچه روند عدم پاسخگویی از سوی جنابتان ادامه داشته باشد تصمیمات مقتضی از سوی این شورا اتخاذ خواهد شد تا مردم عزیزمان نیز، در جریان برخی اقدامات شما و اطرافیانتان قرار بگیرند!

در پایان اعلام می‌داریم شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان خرمشهر، ضمن یادآوری سفارشات امام راحل جلیل القدر و منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص پاسخگویی مسئولین به مردم که حقیقتاً، ولی نعمتان مسئولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی نامیده شده‌اند، حق پرسش و مطالبه‌گری برای خود و به نمایندگی از افکار عمومی شهرستان را محفوظ دانسته و تا دریافت پاسخ‌های قانع کننده از سوی جنابعالی ضمن ارسال اسناد و طرح ابهامات و دعاوی به قوه قضاییه و دستگاه‌های امنیتی، این روند را تا وصول نتیجه از طریق مراجع ذی صلاحِ استانی و ملی از جمله اعضای شورای محترم نگهبان و دفتر رهبر معظم انقلاب، با روحیه‌ی انقلابی و آتش به اختیار دنبال خواهد کرد.

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مردم خرمشهر در مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۴۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از فرصت‌های فرهنگی در کشور

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در کشور ظرفیت‌های زیادی در حوزه فرهنگ وجود دارد، ظرفیت‌هایی که در بخش دولتی، عمومی، خصوصی و مردمی است که اگر تمهید مناسبی صورت نگیرد، این امر می‌تواند به ضد تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمدحسین ساعی، امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ در حاشیه اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی خوزستان در سال ۱۴۰۳ که در سالن جلسات حوزه استاندار، اظهار کرد: امروز برای رونمایی از برش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور در خوزستان هستیم، در کشور ظرفیت‌های زیادی در حوزه فرهنگ وجود دارد، ظرفیت‌هایی که در بخش دولتی، عمومی، خصوصی و مردمی است که اگر تمهید مناسبی صورت نگیرد، این امر می‌تواند به ضد تبدیل شود.

وی افزود: موازی‌کاری‌ها و کارهایی که بعضی از آنها همدیگر را خنثی می‌کنند، می‌تواند تنش و کاهش در مجموعه فعالیت‌های فرهنگی ایجاد کند اما اگر نوعی هماهنگی ایجاد شود، ساز و کارهایی برای پیشبرد آن موضوع در نظر گرفته شود، آنگاه این امر می‌تواند اتفاق مبارکی را رقم زند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی شهرستان، استان، کشور و بالاتر از شورای فرهنگی استان، شورای عالی انقلاب فرهنگی وجود دارد، تصریح کرد: تلاش بر این بوده است که ریل‌گذاری‌هایی را که بر اساس قانون‌گذاری‌ها و سندنگاری‌ها اتفاق می‌افتد تا خردترین سطوح یعنی سطح شهرستانی انجام دهیم تا این امر بتواند در قالب نظم بالاتر و جدی‌تری به هم‌افزایی برسد و مشکلات کشور را حل کند.

ساعی ادامه داد: اگر یک کار جدید در بخش فرهنگ صورت دهیم، بخش بزرگی از مشکلات ما در حوزه اقتصادی و سیاسی کشور حل خواهد شد، از این رو با برکت این ریل‌گذاری‌ها، قانون‌گذاری‌ها و سندنگاری‌ها و حل مشکل‌های این حوزه، مردم منتفع شوند.

کد خبر 739383

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاران برای تحقق شعار سال پای کار باشند
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان
  • دیدار نوروزی شهردار و اعضای شورای شهر رشت با فرمانده سپاه قدس گیلان
  • دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • پیشرفت ۴۵ درصدی طرح آبرسانی به ۲۴ روستای شهرستان فریدونشهر
  • قارون‌ها و سامری‌های جهان امروز مانع از پیروزی مردم فلسطین هستند
  • پایانه بندر خشک در شهرستان بروجن ایجاد می‌شود
  • لزوم استفاده از فرصت‌های فرهنگی در کشور