Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@16:09:16 GMT

منتظر رویارویی عراق و امارات در نیمه نهایی هستم

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۴۹۶۲

منتظر رویارویی عراق و امارات در نیمه نهایی هستم

کارشناس سرشناس و الجزایری شبکه الجزیره در ویژه برنامه جمعه شب جام ملت های آسیا مدعی شد رقیب ایران در مرحله گروهی تا نیمه نهایی پیش خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، عراق یکی از سه حریف ایران در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا 2019 محسوب می شود که با توجه به در اختیار داشتن یکی از جوان ترین ترکیب های ممکن بسیاری از این تیم به عنوان یکی از شگفتی سازان احتمالی رقابت ها نام می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در شرایطی که شاگردان سرکوکاتانچ در مرحله گروهی باید جدال کلاسیکی با ایران در روز پایانی داشته باشند سعود الرزاقی کارشناس سرشناس الجزایری شبکه الجزیره مدعی شد عراق توانایی صعود دوباره به جمع چهارتیم برتر را دارد. الرزاقی گفت:« مثل دوره قبل منتظر دیدن تیم عراق در نیمه نهایی هستم چون این تیم توانایی و پتانسیل بالایی دارد».


کارشناس الجزیره این دفعه پیش گویی هم کرد و مدعی شد عراق و امارات یکی از بازی های نیمه نهایی جام ملت های 2019 را برگزار خواهند کرد تا یکی از این دو تیم پای ثابت فینال این دوره از رقابت ها در حاشیه خلیج فارس باشد.

عراق تیم ملی امارات تیم ملی عراق امارات

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عراق تیم ملی امارات تیم ملی عراق امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۴۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!

به گزارش "ورزش‌سه"، از پیش مشخص شده بود که چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب خواهند کرد، اما فوتسال آسیا یک سهمیه دیگر هم دارد و در صورتی که ازبکستان به عنوان میزبان جام جهانی به نیمه نهایی صعود نمی‌کرد، تکلیف 4 نماینده دیگر آسیا مشخص شده بود.

حالا اما با حضور ایران، ازبکستان، تاجیکستان و تایلند در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا و با توجه به اینکه ازبکستان میزبان مسابقات جام جهانی 2024 است، یک سهمیه دیگر باقی مانده که 4 تیم حذف شده در مرحله یک چهارم نهایی بار دیگر شانس خود را برای رسیدن به آن امتحان خواهند کرد.
براین اساس دو تیم عراق و افغانستان که به ترتیب مقابل تایلند و تاجیکستان از جام ملت‌ها حذف شدند، برگزار کننده پلی آف اول خواهند بود و دو تیم ویتنام و قرقیزستان هم که به ازبکستان و ایران باختند، پلی آف دو را برگزار می‌کنند.

درنهایت برنده این دو دیدار روز یکشنبه 9 اردیبهشت و همزمان با دیدارهای رده بندی و فینال جام ملت‌های آسیا به مصاف هم می‌روند تا آخرین سهمیه فوتبال آسیا در جام جهانی ازبکستان از دل این مسابقه بیرون بیاید.

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • عراق، قرقیز و افغانستان در انتظار برد ازبک‌ها
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال