Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  امیرفرهاد آریان‌فر، فرمانده ارشد نظامی آجا در غرب کشور  در مراسم تجلیل از 70 نفر از خادمان امام حسین(ع)  گفت: خادمان و موکب‌داران ارتش جمهوری اسلامی ایران در ایام اربعین حسینی داوطلبانه خادمی زائران اربعینی حسینی را که به پابوسی آقا، ابا عبدالله الحسین(ع) به قصد زیارت رفتند را از چند روز قبل از مراسم اربعین و تا بازگشت آخرین زائر به عهده داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول روابط عمومی قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش، گفت: در سایه ارشادات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و اهتمام و همدلی خادمان اربعین حسینی(ع)، خدمات دست‌اندرکاران و همکاری مردم شریف و متدین به ویژه در راهپیمایی اربعین حسینی(ع) که در اوج عزت، عظمت و امنیت برگزار شد از تمامی دست‌اندرکاران نهایت تشکر را داریم.

سرگرد بهرام طاهری، با اشاره به خدمات 24 ساعته خادمان ارتش، افزود: امیدوارم زائران اربعین حسینی از خدمات خادمان قرارگاه غرب ارتش با رضایت و خاطرات خوش منطقه را ترک کرده باشند.

  مراسم تجلیل از  خادمان سیدالشهدا با حضور امیراصفهانی فرمانده حفاظت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران،در سالن اجتماعات قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش از 70 نفر ازخادمان امام حسین(ع) برگزار شد.

انتهای  پیام/ز

 

 

  مراسم تجلیل از  خادمان سیدالشهدا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران

حسن بهرام‌نیا در جریان بازید از زیرساخت‌های اربعین مهران اظهار کرد: برای رفاه حال زائران با همکاری بخش خصوصی، پارکینگی با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی با مساحت ۱۵ هکتار در حال ساخت است.

وی افزود: وجود این پارکینگ از ضروریات پایانه مرزی مهران محسوب می‌شود که عملیات این پارکینگ در حال انجام است.

بهرام نیا تاکید کرد: نرخ پارک خودرو در این پارکینگ، براساس نظر ستاد اربعین و با نظارت دستگاه‌های متولی است.

استاندار ایلام ادامه داد: امسال جانمایی مواکب در میدان اربعین براساس نظر و برنامه ستاد اربعین استان است و نقشه جامع آن به زودی تدوین می‌شود.

وی با اشاره به دیدار خود با رییس سازمان برنامه و بودجه در آینده نزدیک، اضافه کرد: در این دیدار اعتبارات لازم برای پروژه ۶ خطه ( ۱۱ کیلومتر مسیر شهر مهران تا میدان اربعین) پیگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از خدمات هنری بهزیستی
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • آغاز رژه روز ارتش در کرمانشاه به صورت پیاده و موتوری
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • برگزاری مراسم سان ورژه نیروهای مسلح مستقردر کردستان فردا در سنندج
  • برخورداری ۷۰۰ نفر از خدمات درمانی اردوی جهادی ارتش
  • تجلیل از پیشکسوتان فرماندهی آماد و پشتیبانی شمال‌غرب ارتش