Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محسن محمدسیفی، بازیکن تیم ووشو پارس جنوبی، درباره دیدار تیمش با پاس ناجا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: هم پارس جنوبی و هم پاس ناجا از تیم‌های خوب امسال لیگ ووشو هستند. تیم پاس بازیکنان خوبی در اختیار دارد و بازی‌های خوبی را تا به اینجا انجام داده و در کنار تیم پارس جنوبی یکی از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین دیدار با چنین تیمی قطعا حساسیت خاص خودش را دارد.

وی اضافه کرد: پارس جنوبی امسال برخی از بازیکن خوب خود را به دلایل مختلفی مثل گذراندن دوران خدمت سربازی، مصدومیت و ... از دست داد. همه این عوامل قطعا در کسب نتیجه تاثیر دارد. البته تیم پارس هم مانند همیشه تیم خوبی بسته و قطعا شانس قهرمانی دارد.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا ادامه داد: خوشبختانه لیگ ووشو همیشه از پویایی لازم برخوردار بوده، اینطور نیست که همه بازیکنان ملی پوش در یک تیم مشخص جمع شوند و تیم‌های تک قطبی شکل بگیرد. امسال این جریان در تیم‌های لیگ برتری رعایت شده، بنابراین مسابقات ووشو همیشه از جذابیت خاصی برخوردار است و رقابت بین همه تیم‌هاست و قهرمان لیگ ازهمان روز نخست مشخص نیست.

محمدسیفی در پایان درباره شروع مجدد تمرینانتش بیان کرد: نزدیک به 45 روز است که جراحی کردم. روند درمانی خوبی را پشت سر گذاشتم. طبق گفته پزشک از دو ماه دیگر می‌توانم کم کم تمریناتم را شروع کنم  و در خدمت ووشو کشورم باشم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پارس جنوبی ووشو برنا محسن محمد سیفی تیم ملی ووشو لیگ برتر ووشو پاس ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۵۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رشته‌هایی که در دانشگاه‌ها تدریس می‌شوند باید متناسب با نیازهای استان بومی‌سازی شوند تا افراد پس از فراغت از تحصیل بتوانند صدها شغل ایجاد کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی در نشست با جمعی از مدیران استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: صف و ستاد باید دو مجموعه هماهنگ باشد و تمام تلاش ستاد باید برای پویایی صف به‌کارگیری شود.

وی افزود: اگر ستاد اهل پویایی و نوآوری بود؛ قطعاً این ویژگی متوجه صف نیز می‌شود اگر این پویایی و نوآوری در مجموعه‌ای وجود نداشته باشد قطعاً آن مجموعه محکوم به روزمرگی است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش مردم در تکمیل عملیات آبرسانی به روستاها خاطرنشان کرد: باید با راهبری درست از توان مردم استفاده کرد چرا که مردم خواهان پیشرفت و توسعه منطقه هستند.

کرمی با اشاره به اینکه اختیار مولدسازی با مجموعه استان است، ادامه داد: مولدسازی دارایی‌ها می‌تواند باعث افزایش درآمد یک دستگاه شود همچنین خدمات بهتری به مردم ارائه دهد. یکی از تاکیدات هیئت دولت این است که با استفاده از مولدسازی دارایی‌ها پروژه‌های نیمه تمام موجود استان را به اتمام برسانیم. مطالعات باید در کف میدان اجرایی شود و پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال استان و مردم ندارد.

وی خاطرنشان کرد: رشته‌هایی که در دانشگاه‌ها تدریس می‌شوند باید متناسب با نیازهای استان بومی‌سازی شوند تا فرد پس از فراغت از تحصیل بتواند صدها شغل ایجاد کند. در اسلام بازنشستگی وجود ندارد و انسان تا هنگامی که زنده است، باید کار کند چرا که این تلاش و کوشش عین عبادت است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • تمرین مشترک ملی‌پوشان ووشو با چینی‌ها
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها