Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستانی بروکسل اعلام کرد از ۴۵۰ معترض جلیقه زردی که در اعتراضات روز شنبه بروکسل دستگیر شدند، تاکنون ۱۰ نفر در دادگاه حاضر شده‎اند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، پلیس بروکسل ۴۵۰ نفر از معترضان جلیقه زرد را در اعتراضات روز گذشته(شنبه) در این شهر دستگیر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دادستانی بروکسل اعلام کرد از ۴۵۰ معترض جلیقه زردی که در اعتراضات روز شنبه بروکسل پایتخت بلژیک دستگیر شدند، تاکنون ۱۰ نفر در دادگاه حاضر شده‎اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان کل کشور با اعلام بازداشت ۴۵۰ تن از معترضان گفت: "دفتر دادستانی بروکسل در این مرحله می‌تواند اطلاعات زیر را ارائه دهد؛ دستور دستگیری ۱۰ نفر تایید شده است. "
براساس این بیانیه، یکی از معترضان دستگیر شده، کودک بوده است.
تظاهرات جلیقه زرد‌ها در بروکسل از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه آغاز شد. در این تظاهرات درگیری‌های پراکنده‌ای میان تظاهرکنندگان و پلیس رخ داد. در نهایت پلیس بلژیک اوایل بعدازظهر به معترضان که خواستار استعفای نخست وزیر بودند با اسپری فلفل حمله کرد.
معترضان با در دست داشتن پلاکارد‌هایی مانند "زمستان اجتماعی می‌آید" شعار "مکرون، میشل استعفا" می‌دادند.
پلیس بلژیک نیرو‌های خود در اطراف دفاتر و ادارات دولتی، مجلس و نهادهای اروپایی را افزایش داد.
در ۳۰ نوامبر نیز تظاهرات معترضان موسوم به جلیقه زرد در بروکسل منجر به دستگیری ده‌ها تن شده بود. این تظاهرات در پی تظاهرات‌های موسوم به جلیقه زرد‌ها در فرانسه از روز ۱۷ نوامبر در پی افزایش مالیات بر سوخت با چند هفته تاخیر در بلژیک آغاز شد.
این اعتراضات به هلند نیز بسط یافته است.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بلژیک جلیقه زردها اعتراضات گسترده بازداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ سارق در مهریز دستگیر شدند 



به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ احمدی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت در روستای بنادک السادات دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی مهریز قرار گرفت. 


وی افزود: کارآگاهان پلیس با بررسی صحنه‌های سرقت و تحقیقات میدانی و با همکاری پلیس اشکذر، ۴ سارق را شناسایی و در عملیات پلیسی و غافلگیرانه همه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند. 


فرمانده انتظامی شهرستان مهریز بیان داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های صورت گرفته به سرقت اعتراف کردند و روانه دادسرا و با حکم قضائی تحویل زندان شدند. 


احمدی تصریح کرد: پلیس اجازه فعالیت مجرمان و افرادی که بخواهند امنیت مردم را به خطر بیندازند نخواهد داد.

دیگر خبرها

  • سرکوب تظاهرات همبستگی با غزه در شیکاگو از سوی پلیس آمریکا+ تصاویر
  • طنین فریاد مرگ بر آمریکا در سراسر ایالات‌متحده/ حامیان فلسطین پرچم آن را به آتش کشیدند
  • عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • ۴ سارق در مهریز دستگیر شدند 
  • جلیقه نجات بورس
  • راز جسد مجهول‌الهویه در هفتکل فاش شد
  • اعتراضات علیه ممنوعیت کنگره فلسطین در برلین
  • عاملان زورگیری در بزرگراه صدر دستگیر شدند
  • زورگیران بزرگراه صدر دستگیر شدند
  • سفارت ایران در بروکسل: اگر اسرائیل دوباره دست به تجاوز بزند پاسخ ایران قوی‌تر خواهد بود