Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ساکنان جولان اشغالي بار ديگر بر مخالفت خود با طرح‌هاي رژيم صهيونيستي براي يهودي‌سازي اين منطقه تاکيد کردند.
رژيم صهيونيستي سال 1967، هزار و 200 کيلومتر مربع از بلندي‌هاي جولان از توابع استان قنيطره سوريه را اشغال و در سال 1981 اين اراضي را به سرزمين‌هاي اشغالي الحاق کرد؛ جامعه جهاني اما الحاق اين منطقه به اسرائيل را به رسميت نشناخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش پارس‌تودي، ساکنان منطقه جولان روزشنبه ضمن مخالفت با پروژه اخير اشغالگران صهيونيست مبني بر راه اندازي توربين‌هاي هوايي در مناطق کشاورزي اعلام کردند، اين توربين‌ها خطر بزرگي براي توليدات کشاورزي آنها محسوب مي‌شود.
رژيم صهيونيستي در تلاش است با راه‌اندازي 52 توربين هوايي در مناطق الحفاير، سحيتا، الخواريط، المصنع، حما المشيرفه و رعبنه پروژه جديدي را براي بيرون کردن سوري‌هاي جولان از اين منطقه اجرا کنند.
ادامه سياست‌‌هاي توسعه طلبانه رژيم صهيونيستي در منطقه جولان در حالي ست که سازمان ملل شنبه گذشته (10آذر) با تصويب قطعنامه‌اي از حق سرزميني ساکنين اين منطقه حمايت کرد.
در اين قطعنامه که با 99 راي موافق، 10 راي مخالف و 66 راي ممتنع به تصويب رسيد، به اشغال بلندي‌هاي جولان سوريه از سوي رژيم صهونيستي و ساخت و سازهاي غير قانوني در آن ابراز نگراني شده است.
118/120
کليدواژه رژيم صهونيستي بلندي‌هاي جولان

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۵۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به جولان اشغالی

مقاومت اسلامی عراق یک هدف حیاتی در جولان اشغالی را هدف قرار داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: مبارزان مقاومت اسلامی در عراق در ادامه رویکرد مقاومت در برابر اشغالگری، حمایت از مردم غزه و در پاسخ به قتل عام‌های رژیم غاصب صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و افراد مسن، صبح امروز یکشنبه 21 آوریل 2024 یک هدف حیاتی در جولان اشغالی را با چندین پهپاد هدف قرار داد.

در این بیانیه بر تداوم این حملات برای هدف قرار دادن و درهم کوبیدن محل تجمع و استقرارنظامیان دشمن تاکید شده است. 

 

دیگر خبرها

  • هشدار شولتس به نتانیاهو درباره تشدید تنش‌ها در منطقه
  • حزب الله پهپاد اسرائیلی را در جنوب لبنان سرنگون کرد
  • جنگ را در جبهه شمالی باخته‌ایم
  • روز ۱۹۸ طوفان‌الاقصی |حمله پهپادی به جولان اشغالی/ نشست کابینه جنگی اسرائیل برای بررسی بن بست در مذاکرات آتش بس
  • اسرائیل در حال ارتکاب «نسل کشی» در اردوگاه نور شمس در کرانه باختری اشغالی است
  • تصمیم بی سابقه آمریکا برای تحریم یک واحد از ارتش اسرائیل/  تصویب کمک نظامی ۲۶ میلیارد دلاری آمریکا به اسرائیل/ حمله پهپادی مقاومت عراق در جولان اشغالی/ احضار سفرای چند کشور توسط اسرائیل
  • حمله مقاومت عراق به مواضع رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جولان اشغالی
  • هنرمندان یهودی علیه اسرائیل
  • شمال اراضی اشغالی هدف حمله موشکی قرار گرفت/ آژیر خطر به صدا درآمد