Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی انتظامی گفت: مأموران ناجا با آگاهی از هدفی که همان ایجاد امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و جانانه در راه آرمان هایشان به شهادت می‌رسند.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان سردار حسین اشتری در همایش فرماندهان کلانتری‌های و پاسگاه‌های (کوپ) انتظامی استان البرز، اظهار داشت: از فرماندهی انتظامی استان، اعضای شورای تأمین، نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی و همه عزیزانی که ما را در تأمین حفظ نظم و امنیت جامعه یاری می‌دهند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناجا با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: " استان البرز یک ایران کوچک است"، تصریح کرد: این استان به واسطه داشتن تنوع قومیتی بستری را فراهم کرده که می‌تواند برای رشد و شکوفایی و پیشرفت بسیار موثر باشد.

وی خاطر نشان کرد: در این استان که مردمی پویا و سرزنده دارد، اقدامات خوبی در موضوعات مختلف به خصوص در مباحث اقتصادی صورت گرفته و وظیفه ما این است که در راستای حفظ و ارتقای امنیت کوشا باشیم.

سردار اشتری، امنیت را مهمترین مطالبه مردم از دولت‌ها عنوان کرد و افزود: امنیت حاکم بر جامعه حاصل تلاش و همت همگانی است که در سایه آن رشد و شکوفایی اقتصادی، پیشرفت علمی صورت می‌گیرد و مردم می‌توانند به کار‌های روزمره بپردازند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: مأموران نیروی انتظامی با آگاهی از هدفی که همان ایجاد امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و جانانه در راه آرمان هایشان به شهادت می‌رسند.

فرمانده ناجا تأکید کرد: تمام فرماندهان و مدیران بایستی با اشراف اطلاعاتی از آسیب‌ها را شناسایی و برای جلوگیری از بروز آسیب‌ها اقدامات را لازم را انجام دهند، البته الحمدالله اقدامات خوبی صورت گرفته که باید ادامه یابد.

وی اضافه کرد: امروز وظیفه داریم با انتخاب این لباس مقدس که توفیق خدمتگزاری به مردم نصیبمان شده با اشراف کامل و محیط پیرامونی بتوان با برنامه ریزی و پیش بینی وقایع از بروز جرم پیشگیری و یا با آن مقابله کرد.

فرمانده ناجا تصریح کرد: واقعیت این است که نیروی انتظامی بایستی با کمک و پشتیبانی مسئولان و همیاری خیران امنیت وظایف خود را در راستای تأمین و حفظ امنیت انجام دهد.

این مقام عالی انتظامی کشور افزود: ناجا سازمانی است که به طور شبانه روزی در حال انجام فعالیت و خدمت به مردم است، تا آنان احساس آرامش کنند، لذا نیاز به کمک مسئولان است تا این سازمان را در راستای ارتقاء امنیت یاری دهند تا انشاءالله گام‌های بزرگی در این راستا برداشته شود و روز به روز شاهد موفقیت در این عرصه باشیم.

سردار اشتری گفت: همواره مشارکت مردم و اعتمادی که به پلیس دارند سبب شده تا در اجرای مأموریت‌ها پلیس با موفقیت عمل کند، براساس نظرسنجی‌هایی که چند سازمان غیردولتی انجام دادند مشاهده شده که ناجا در بین همه دستگاه‌ها از نظر اعتماد مردم در رده دوم قرار گرفته است که این موضوع نشان دهنده این است که پلیس مکتبی براساس تدابیر فرمانده معظم کل قوا توانسته در بین مردم جای گیرد و مقتدرانه براساس قانون در صحنه‌ها حضور داشته باشد.

فرمانده ناجا تأکید کرد: امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است و با معدود کسانی که سعی می‌کنند تا با هنجارشکنی خدشه‌ای به امنیت وارد کنند مقتدرانه برخورد می‌شود.

وی یادآور شد: صیانت از کارکنان نیز جزء اولویت‌های ناجا است چرا که براساس نوع فعالیت پلیس کارکنان در معرض آسیب‌ها قرار دارد لذا بایستی فرماندهان در مرحله نخست و در مرحله بعدی خود کارکنان با اطلاع از این موضوع سعی کنند تا از آسیب‌ها مصون بمانند.

سردار اشتری افزود: در راستای صیانت از کارکنان باید نظارت‌ها از رده‌های مختلف افزایش یابد از طرفی دیگر نیز بایستی مسئولان و فرماندهان سعی کنند تا پدرانه در صدد رفع مشکلات کارکنان اقدام کنند تا آنان بتوانند هیچ دغدغه‌ای مأموریت‌ها را دنبال کنند.

فرمانده ناجا خاطر نشان کرد: براساس برآورد‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته آینده‌ای خوبی برای نیروی انتظامی پیش بینی می‌شود، این موضوع به دلیل اهتمامی است که در کشور به نیروی انتظامی وجود دارد و همچنین براساس عنایت‌هایی که فرماندهی معظم کل قوا به کارکنان این نیرو دارند و همین طور همت و تلاشی که کارکنان در راستای وظایفشان انجام می‌دهند.

این مقام عالی انتظامی کشور با بیان اینکه قدرت دفاعی که اکنون ایران در دنیا دارد بسیار قابل توجه است، گفت: توطئه‌هایی که رئیس جمهور کم عقل آمریکا و گروه‌های ضدانقلاب در راستای خدشه وارد کردن به امنیت کشور وارد می‌کنند با حضور هوشیارانه مردم در صحنه خنثی شده است؛ دشمنان سعی می‌کنند با پمپاژ یأس و ناامیدی مردم را مأیوس کنند انشاء الله به زودی شاهد برپایی جشن چهلمین سال انقلاب اسلامی و خنثی شدن همگی توطئه‌های دشمنان خواهیم بود.

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار حسین اشتری فرمانده ناجا استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۵۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از سرقت در ایام تعطیلات نوروزی و به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در بررسی‌های صورت گرفته، کاراگاهان موفق شدند ۳ سارق محتویات داخل خودرو را دستگیر کنند و همچنین با رصد اطلاعات و بازجویی‌های انجام شده ۲ نفر دیگر مالخر را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مهاباد ادامه داد: متهمان در تحقیقات تکمیلی با دلایل و مدارک موجود به ارتکاب ۳۰ فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان اعتراف کردند.

وی با تاکید بر اینکه مردم نقش مهمی در در ارتقای امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی گزارش کنند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و جز شهر‌های گردشگر پذیر منطقه است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • روایت رفسنجانی از استمداد خانواده فرمانده ارشد نیروی انتظامی برای رهایی از زندان
  • نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند
  • گنج یابی که به گنج نرسید
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • مقاومت جانانه مردم غزه مسئله فلسطین را به مسئله جهان بشریت تبدیل کرد/ به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع
  • تروریست ها یک افسر نیروی انتظامی را به شهادت رساندند