Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد؛ مسئول واحد بهداشت عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان مهاباد گفت: درچهارچوب تشدید نظارتهای دامپزشکی، بازرسان این شبکه، از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۹ هزار و۵۷۴ کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف را کشف و ضبط و امحاء کردند.

دکتر بیتی، با اشاره به اینکه این فرآورده‌های خام دامی شامل گوشت مرغ، جگر و سنگدان مرغ بوده ، افزود: بازرسان این شبکه در هشت ماه گذشته بیش از پنج  هزار مورد بازرسی را از واحد‌های مختلف عرضه فرآورده خام دامی انجام داده اند و در این زمینه ۵۳ فقره پرونده تخلف بهداشتی تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول واحد بهداشت عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان مهاباد اضافه کرد: محموله‌هایی که شرایط بهداشتی خود را از دست داده و تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل مصرف باشند توسط بازرسان شبکه دامپزشکی ضبط می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بهداشت نظارت فرآورده خام دامی بازرسی مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۵۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان دامپزشکی طیور روستائیان وعشایر در جرقویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شبکه‌ دامپزشکی جرقویه با اشاره به تداوم اردو‌های جهادی دامپزشکی در سطح شهرستان گفت: در این مرحله بیش از ۱۰۰ هزار دام سبک عشایر ایل عرب جرقویه و دام و طیور روستائیان رایگان بر علیه بیماری‌های تب برفکی، طاعون نشخوارکنندگان کوچک، آبله و تب مالت واکسینه شده اند.
قربانعلی عرب جعفری افزود: در این اردوی دو روزه ۲ گروه ۴ نفره از شبکه دامپزشکی جرقویه خدمات رایگان ارائه کردند، علاوه بر دام و طیور، سگ‌های گله نیز بر علیه بیماری هاری واکسینه شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


عرب جعفری افزود: با توجه به آغاز کوچ عشایر ایل عرب جرقویه به مناطق ییلاقی استان اصفهان و استان‌های همجوار، تمام دام‌های عشایر به صورت کامل در این طرح تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفته اند.
اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در سال گذشته حدود ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار مورد خدمت رایگان در قالب اردو‌های جهادی به عشایر و روستائیان استان ارائه داده است.

دیگر خبرها

  • آشنایی بانوان مهابادی با شیوه‌های جدید طبخ آبزیان
  • ارائه خدمات رایگان دامپزشکی طیور روستائیان وعشایر در جرقویه
  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • تسهیل سرمایه گذاری در بخش دامپروری با اصلاح جرائم بهداشتی
  • حدود ۵۰ هزار نفر در بخش دامپروری قم مشغول به‌کارند
  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد