Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@09:22:02 GMT

جوسازی یک دختر علیه ستاره‌های فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۵۴۷۰

جوسازی یک دختر علیه ستاره‌های فوتبال

به گزارش خبرآنلاین، عصر پنجشنبه انتشار چند صفحه از چت های خصوصی چند فوتبالیست با یک دختر در اینستاگرام سر و صدای زیادی برپا کرد. او اسکرین شات هایی از چت های خصوصی خود با فوتبالیست های سرشناس را منتشر کرد تا نشان دهد با آنها در ارتباط بوده است. این دختر دست به افشاگری علیه ستاره های فوتبال زد اما هرگز ادعاهای او تایید نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خانم از پیام‌هایی که فوتبالیست‌ها به صورت خصوصی برایش فرستاده بودند، عکس گرفت و این پیام‌ها را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. عکس‌ها جو عجیبی راه انداخت و خیلی‌ از ستاره های فوتبال ایران را در مظان اتهام قرار داد. بعضی‌ از این چهره ها که توسط این دختر مورد اتهام قرار گرفته اند، چهره های محبوب فوتبال ایران هستند.

دختری که به شوخی درباره‌اش می‌گویند «الهه» مجازات است و می‌خواهد آبروی ستاره‌ها را ببرد، از دیروز شروع به انتشار فیلم کرده تا ثابت کند عکس‌هایی که از پیام‌های خصوصی ستاره‌های فوتبال گذاشته، فتوشاپ نیست!

تا کنون هیچ کدام از این فوتبالیست ها جوابی به این اتهامات نداده اند و البته ادعاهای مطرح شده هم تایید نشده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود

به گزارش ورزش سه، مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ایران درباره واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد: قاعدتاً فکر می‌کنم بیش از ۲۰ سال بود که این قصه تکرار می‌شود. اگر خاطرتان باشد در دهه ۷۰، وزارت معادن و فلزات به نوعی این نقش را بازی کرد و در سال ۸۰ بود که آمدن اشخاصی که با فوتبال بیگانه بودند، این بحث خصوصی سازی متوقف شد. پرسپولیس در دهه ۷۰ این استارت را زد و حالا استمرار آقای هاشمی و آقای خاندوزی و اراده خوبی که در دولت بود، باعث شد این اتفاق بیفتد. ورزش فوتبال ورزشی است که باید به سمت درآمدهای پایدار برود و انشالله اگر این مسیر را طی کند، فکر می‌کنم مسیر خوبی است. البته شناختی که از حوزه ورزش کشور داریم و ساختار باشگاه‌ها به لحاظ منابع انسانی و سخت افزاری و در کنار همه این‌ها پروژه‌هایی که می‌تواند به درآمد پایدار منجر شود، را کنار هم قرار داد و این را فازی برای شروع بخش خصوصی دانست.

نبی تاکید کرد: بخش خصوصی به نرخ بازگشت از سرمایه توجه می‌کنند و این نرخ وابسته به این است که پلن خوبی داشته باشد و انشالله بتوانند این کار را انجام دهند. فدراسیون فوتبال هم به سهم خودش با توجه به الزامات AFC، کم کم به جلو قدم برداشت و خدا را شکر این تلاش به ثمره نشست. امیدوار هستیم چیزی که به حق است رخ دهد و تیم های قوی فوتبال ایران، پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور که سرمایه های ملی فوتبال هستند که امیدوارم رو به جلو حرکت کنند.

او با اشاره به موضوع حق پخش و درآمدزایی تیم های فوتبال گفت: آن چیزی که به دولت از طریق مجلس تاکید شده، بخشی است مربوط به آیین نامه اجرایی است که باید لحاظ شود. سازمان لیگ کشور و فدراسیون فوتبال در صدد نوشتن آیین نامه‌ای هستند که به ظرف مدت زمان تعیین شده به وزارت ورزش ارسال خواهد شد که در این لایحه و این بخش دیده می‌شود.

دیگر خبرها

  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • خادم: پیچ هرز را هر چقدر بپیچانی، هرز است
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • ویدیو کست| پیام امام رضا علیه‌السلام به محبینش در سفارش به عبدالعظیم حسنی
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است