Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، یک تظاهر کننده در جریان اعتراض‌های روز گذشته در پاریس فریاد می­‌زد: «زنده باد بشار اسد،‌ زنده باد خاندان او....امیدوارم سوریه از چنگال تروریسم آزاد شود... ما مردم هیچ ارتباطی به ارسال بمب نداریم، ‌ما می­‌خواهیم مردم سوریه در سلامت و امنیت در کشورشان زندگی کنند».

پلیس فرانسه برای نخستین بار از زمان آغاز جنبش جلیقه زردها طی چهار هفته گذشته در اعتراض به افزایش بهای سوخت روز گذشته خودروهای زرهی را برای مقابله با تظاهر کنندگان به خیابان­‌های پاریس آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس همچنین از تانک‌­های آب‌پاش، بمب‌های صوتی و گاز اشک‌آور علیه معترضان استفاده کرد و توانست آنها را متفرق کند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بشار اسد پاریس معترضان جلیقه زردها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۵۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم

رئیس جمهور سوریه تأکید کرد آمریکا بخشی از خاک این کشور را اشغال کرده است و از تروریسم حمایت می‌کند اما گاهی دیدارهایی با مقامات آمریکایی انجام می‌شود.   به گزارش ایسنا، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با اینال آردزینبا، وزیر خارجه آبخاز در کاخ ریاست جمهوری در دمشق گفت: آمریکا بخشی از خاک ما را به صورت غیرقانونی اشغال کرده است و از تروریسم و اسرائیل حمایت می‌کند؛ اسرائیلی که خود خاک ما را اشغال کرده است.   وی افزود: با این حال ما گاهی دیدارهایی با آن‌ها داریم هرچند که این دیدارها به هیچ نتیجه‌ای ختم نمی‌شود اما همه چیز تغییر خواهد کرد.     وی درباره محور این دیدارها یا مسؤولانی که در آن شرکت می‌کنند، چیزی نگفت.   بشار اسد در جواب سوالی درباره مذاکرات با غرب گفت: امید همیشه هست. حتی زمانی که بدانیم نتیجه‌ای وجود نخواهد داشت باز هم باید تلاش کنیم. به رغم دیدگاه منفی که نسبت به آن‌ها داریم باید با آن‌ها کار کنیم و برایشان توضیح دهیم که ما هرگز از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم و با آن‌ها تنها براساس برابری همکاری خواهیم کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات
  • سرکوب زن حامی فلسطین در کانادا | ببینید
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • جدیدترین موضع گیری بشار اسد درباره آمریکا
  • بشار اسد: برای آمریکا فقط منافع مهم است و هیچ شریکی ندارد
  • گاهی دیدارهایی با آمریکایی‌ها داریم اما...
  • بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در جهان استفاده می‌کند
  • پایگاه آمریکا در فرودگاه حسکه سوریه هدف قرار گرفت
  • پایگاه آمریکا در فرودگاه حسکه سوریه هدف گرفته شد