Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه نهبندان یکی از فرصت‌های طلایی آینده برای کشتارگاه دام خواهد بود گفت: هدف ما حذف کشتار در خارج از کشتارگاه است که نیازمند فرهنگ سازی است و کشتارگاه‌های سنتی نیز باید به سمت صنعتی شدن بروند. ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مجتبی علوی‌مقدم صبح امروز در کمیته ساماندهی کشتارگاه‌های دام در استان خراسان جنوبی اظهار داشت: در بحث کشتارگاه‌ها باید دبیرخانه وضع موجود کشتارگاه‌ها و مناطق را در جدولی مشخص کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در بحث کشتارگاه باید دو برنامه کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشیم افزود: همچنین باید حداقل مسائل بهداشتی و ایمنی در کشتارگاه‌هایی که در برنامه کوتاه مدت برای رفع نیاز مردم وجود دارند رعایت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: باید با یک تعامل بسیار بالا بخش خصوصی را هدایت کنیم تا کشتارگاه‌های سنتی تعطیل و به سمت کشتارگاه‌های صنعتی هدایت شوند.

فعال کردن کشتارگاه صنعتی و تامین گوشت بهداشتی حق مردم ایلام است80 کارگر کشتارگاه یاسوج در آستانه بیکار شدن قرار دارندکشتارگاه‌های دام لرستان به دستگاه پیش سرد مجهز می‌شوند

علوی‌مقدم با بیان اینکه تسهیلاتی به افرادی که از این منطقه بندی‌ها تبعیت کنند داده می‌شود تصریح کرد: اگر توان کشتارگاه داری را نداشته باشیم علاوه بر مشکلات زیست محیطی سوددهی لازم را نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه شهرستان نهبندان فرصت بسیار مغتنمی است خاطرنشان کرد: اگر سرمایه گذار با یک مطالعه وارد شود منطقه خود پاسخگوی سرمایه گذاری در این زمینه است چون نهبندان یکی از فرصت‌های طلایی آینده برای کشتارگاه خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی یادآور شد: در این راستا باید به دنبال جذب سرمایه‌گذار باشیم چراکه اگر اطلاعات درستی در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد و منطقه را درست برای سرمایه گذار بشناسانیم فرآوری که در این منطقه صورت می‌گیرد سودآوری خوبی خواهد داشت.

علوی‌مقدم با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم کار درستی انجام شود باید از همین ابتدا کار را دنبال کنیم اظهار داشت: در جاهایی که زیرساخت کشتارگاهی با حداقل امکانات وجود دارد باید اقدام کشتار در محدوده خارج از کشتارگاه صورت نگیرد.

وی افزود: سلامت مردم باید توسط مسئولان حفظ شود، بسیاری از افراد از روی بی‌اطلاعی به دنبال کشتار غیرمجاز می‌رود که باید در این راستا تبلیغات صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: هدف ما حذف کشتار در خارج از کشتارگاه است که نیازمند فرهنگ‌سازی است.

انتهای پیام/ ت

R41348/P1336/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۵۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان جنوبی/کارگران، فعالان عرصه اقتصاد و تولید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، امروز به مناسبت هفته کارو کارگر در مراسمی از ۱۴ کارگر و ۵ نماینده‌ گروهکار  و ۲ واحد صنفی قدردانی شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی/کارگران، فعالان عرصه اقتصاد و تولید
  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • زرشک افین و عناب خوسف در مسیر ثبت در جیاس
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • گیلان قطب صنایع غذایی در کشور
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • خراسان جنوبی گنجینه ناشناخته سرمایه گذاری /اکسپو سکوی پرتاب توسعه