Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل ازسایت پرسپولیس، نشست مدیران و هماهنگی پیش از بازی پرسپولیس و سپاهان شب قبل با حضور نمایندگان سازمان لیگ، هیات فوتبال اصفهان، نمایندگان دو باشگاه و عوامل برگزاری مسابقه برگزار شد. این جلسه با توجه به اهمیت مباحث مطرح شده بیش از 100 دقیقه به طول انجامید در حالیکه چنین نشست‌هایی ظرف 30 تا 40 دقیقه به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبرپور، حسین خبیری و پندار خمارلو نمایندگان پرسپولیس در این جلسه بودند.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس درباره جلسه گفت: طبیعی است که امنیت جانی اعضای تیم فوتبال پرسپولیس، مهمترین بحث ما بود. در تمام دنیا همین است. امنیت یک مسابقه مقدم بر همه چیز است. ما از زمان ورود به اصفهان شرایط مناسبی را پشت سر نگذاشتیم و اگر از همین حالا هم هیچ اتفاق خاصی روی ندهد باز هم شرایط عادلانه‌ای حاکم نبود. خواسته ما قبل از هر چیز این بود که به هر ترتیبی که خودشان می‌دانند امنیت و آرامش کامل بازیکنان ما در ساعات باقیمانده اقامت در هتل، انتقال از هتل به ورزشگاه، داخل ورزشگاه از لحظه ورود تا خروج و انتقال از ورزشگاه تا فرودگاه تامین باشد. نمایندگان محترم نیروی انتظامی و یگان ویژه هم قول مساعد دادند که با اتخاذ تدابیر لازم و در نظر گرفتن اسکورت در اطراف اتوبوس، امنیت لازم برقرار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان بازی باشگاه پرسپولیس پرسپولیس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۵۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در هفته بیست و پنجم از سپاهان میزبانی می‌کند و امیدوار است بعد از رسیدن خبر خوبِ توقف استقلال در تبریز، بتواند با شکست دادن مهمانش به صدر جدول برسد.

در ترکیب فعلی پرسپولیس، ۵ بازیکن حضور دارند که در سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را دارند. در کارنامه این مردان، جام‌های قهرمانی تقریبا زیادی دیده می‌شود که هیچکدامش در زمان بازی برای سپاهان نبوده است.

عیسی آل کثیر، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، مسعود ریگی و گئورگی گولسیانی بازیکنانی هستند که لباس سپاهان را برتن کردند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • زمان نشست خبری اوسمار؛ مورایس نمی آید!
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • پرسپولیس بعد از هفت سال ۴ تایی شد!