Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@05:27:39 GMT

تکمیل پروژه فرهنگی برج طغرل را در اولویت قرار دهید

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۵۶۴۴

رکنا: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر خواستار تخصیص بودجه به پروژه فرهنگی برج طغرل و تکمیل این پروژه تا پایان سال شد.

به گزارش رکنا، محمدجواد حق شناس در صدوششمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکری کتبی اظهار کرد: در بازدیدی که هفته گذشته به اتفاق آقایان سالاری، خلیل آبادی و سرکار خانم امانی، اعضاء محترم شورای شهر و معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه مهم فرهنگی واقع در منطقه ۲۰ تهران در محوطه تاریخی فرهنگی رازی (برج طغرل) داشتم، مواردی را مشاهده و به استحضار اعضاء محترم شورای شهر رساندم و برای رفع مشکلات این پروژه بزرگ فرهنگی مواردی را به شهردار محترم و معاونت‌های ذیربط متذکر می‌شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بودجه تخصیصی در سال ۹۱ تا ۹۷، ۹۸/۵ میلیاردبوده و عملکرد آن حدود ۱۰۴میلیارد بوده است که نشان از تلاش موثر سازندگان عمرانی شهرداری و پیمانکاران آن پروژه بوده و با توجه به عدم تخصیص کامل بودجه سال جاری، میزان مطالبات پیمانکاران به حدود ۲۰ میلیارد تومان رسیده است.

حق شناس تصریح کرد: بخشی از این پروژه مانند سالن‌های سینما، کتابخانه و موزه با تخصیص کل اعتبارات می‌تواند تا پایان سال جاری و حتی ایام مبارک دهه فجر به بهره برداری برسد.

وی تاکید کرد: انتظار بر این است شهرداری در خصوص تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به ویژه با درصد بالا نسبت به پیشرفت و تکمیل آن‌ها اقدام کند و این پروژه‌ها در اولویت قرار بگیرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

انتقام وحشتناک زن جوان از مردی که 23 سال قبل به او تجاوز کرده بود+عکس شک نداشتم که برادرم آریا با زنم ارتباط پنهانی دارد + عکس تجاوز وحشتناک مرد همسایه به زن جوان / پسر این زن کشته شد +عکس عامل انتحاری چابهار قبل و بعد از عملیات +عکس راننده کامیون مشهدی از روی زن جوان رد شد و 30 متر پیکر خون آلود او را زیر خودرو کشاند+عکس تجاوز به زنان در مطب پزشک شیطان صفت +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اعتراف عجیب قاتل رحیم و کیوان ذبیحی در بانه +عکس وحشت دانش آموزان یک مدرسه از مشاهده حیوان جنگلی + عکس شوخی دردسرساز گلزار با شرکت‌کننده برنده‌باش تاج جواهر نشان به سرقت رفت+ عکس بیماری سخت بقایی در زندان+ عکس محاکمه زن 62 ساله به جرم قتل همسرش+عکس وقتی پدرم با دختری هم سن من ازدواج کرد ! / ناگفته های تلخ یک پسر جوان سرقت مسلحانه مرگبار از بانک با 14 کشته به پایان رسید+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: برج بودجه شورای شهر فرهنگی و اجتماعی پایان عکس مرد افغان اخبار افغانستان حوادث افغانستان قتل فیلم ساعت دختر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۵۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد

ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی باید در اولویت قرار بگیرد چرا که بسته‌بندی نقش مهمی در جذب مشتری دارد.

جواد واحدی ۱۱ اردیبهشت در بازدید از مدرسه هدایت که تبدیل به موزه صنایع‌دستی شده است با اعلام این مطلب اظهار کرد: مدرسه هدایت ارومیه پس از تحویل به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و مرمت آن به یک بنای پویا تبدیل شده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: راه‌اندازی موزه صنایع‌دستی در این مکان نیز یک ایده جالبی بوده که هنر اصیل مردم این دیار در این بنای تاریخی به نمایش درآمده است.

وی تصریح کرد: همچنین برای معرفی هر چه بیشتر صنایع‌دستی آذربایجان غربی می‌توان یکی از میادین ارومیه را به‌ نام صنایع‌دستی نام‌گذاری کرد و در طراحی میدان از تعدادی از آثار فاخر صنایع‌دستی استفاده کرد.

محمدرضا طنابی، معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی در این بازدید گزارشی از عملکرد معاونت صنایع‌دستی در سال گذشته ارائه کرد و گفت: سال گذشته طبق اعلام گمرک میزان صادرات صنایع‌دستی استان ۱۷.۵ میلیون دلار بوده است و در سال ۱۴۰۱ در تولید صنایع‌دستی چوبی رتبه سوم و در مجموع تولیدات صنایع‌دستی رتبه پنجم را کسب کردیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • تکمیل و توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش اولویت استان همدان
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد