Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای هیات رییسه فدراسیون والیبال در نامه ای به وزیر ورزش خواستار رعایت قانون طبق اساسنامه شدند. در شرایطی که تا همین چند روز قبل صحبت‌های زیادی مبنی بر مذاکرات فدراسیون والیبال و وزارت ورزش برای ماندگاری احمد ضیایی طبق قانون در راس این رشته مطرح شده بود، به یک باره مسعود سلطانی فر تصمیم گرفت با حکم سرپرستی برای افشین داوری همه را غافلگیر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع قبل از اینکه احمد ضیایی به دلیل قانون بازنشستگی استعفای خود را اعلام کند، وزیر ورزش او را برکنار و یکی از نیروهای وزارت ورزش را به عنوان جانشین ضیایی معرفی کرد.

در حالی که قرار است امروز افشین داوری در فدراسیون والیبال حاضر شده و مراسم معارفه وی به عنوان سرپرست برگزار شود، اعضای هیات رییسه فدراسیون والیبال به وزیر ورزش و جوانان در نامه ای سرگشاده به این تصمیم اعتراض کردند.

متن نامه ارسالی اعضای هیات رییسه فدراسیون والیبال خطاب به وزیر ورزش به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر مسعود سلطانی فر
وزیر محترم وزارت ورزش و جوانان

با سلام

در پی معرفی آقای افشین داوری به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال بدون استعفای آقای احمد ضیایی رییس فدراسیون اعضاء هیات رییسه در نامه ای سرگشاده خواستار رعایت ماده ۱۳ اساسنامه فدراسیون های ورزشی از سوی وزارت ورزش و جوانان شدند. در این ماده به صراحت اعلام شده در صورت غیبت، استعفای رییس فدراسیون، نایب رییس فدراسیون عهده دار امور اجرایی فدراسیون می باشد. اعضای هیات‌ رییسه متقاضی لغو ابلاغ آقای افشین داوری و صدور ابلاغ برای نایب رییس فدراسیون گردیدند.»

نکته مهم اینکه اعضای هیات رییسه به برکناری احمد ضیایی برخلاف اساسنامه اعتراض کردند و همچنین معتقدند باید طبق قانون در صورت کنار رفتن رییس فدراسیون، نایب رییس سرپرست شود.

نایب رییس فعلی فدراسیون بابک طالبی است که حکمی برای وی صادر نشده است.

جالب اینکه اعضای هیات رییسه خواهان لغو حکم سرپرستی افشین داوری شدند و این باعث شده تا آنها به صورت علنی روبه روی سرپرست جدید قرار بگیرند.

/ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۵۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رییس سازمان محیط زیست به وزیر راه درباره بودجه فنس کشی جاده مرگ یوز

رییس سازمان حفاظت محیط زیست طی نامه‌ای از وزیر راه و شهرسازی خواست تا بودجه ۲۰۰ میلیارد ریالی فنس کشی در جاده میامی- سبزوار را تعیین تکلیف کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه - طی نامه ای به مهرداد بذرپاش - وزیر راه و شهرسازی- نوشت: طابق مصوبه جلسه مشترک مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۳ مقرر شده بود که مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از طرف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای فنس کشی در این جاده اختصاص یابد.

همچنین در این نامه اشاره شده است که با توجه به نظر سازمان راهدای مبنی بر انتقال این اعتبار به سازمان محیط زیست یا استانداری سمنان جهت انجام این پروژه همچنان نتیجه‌ای حاصل نشده است.

در پایان این نامه آمده است: به دلیل رسانه ای شدن این موضوع و مطالبات مردمی و سمن‌ها به عنوان یکی از وعده‌های تحقق نشده آن وزارتخانه و این سازمان، لازم است این مساله در مدت زمان کوتاه تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش برای حمایت از پریدر/ قول اسبقیان به معترضان
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی برای مصاحبه و بیانیه در فوتبال بدون مصوبه هیات‌رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی در فوتبال بدون مصوبه هیات رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال
  • کربکندی: باید ناکامی سپاهان کالبد شکافی شود/ مفاد قرارداد مانع برکناری مورایس شده است
  • نامه رییس سازمان محیط زیست به وزیر راه درباره بودجه فنس کشی جاده مرگ یوز
  • کادر فنی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسران تکمیل شد
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد