Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- ذبيح اله پورشيب نماينده كاراته كشورمان با برتري مقابل نماينده قزاقستان مدال طلا وزن منهاي 84 كيلوگرم ليگ جهاني سري آ چين را كسب كرد.
به گزارش آريا به نقل از سايت فدراسيون كاراته، در آخرين روز از ليگ جهاني كاراته وان سري آ چين، ذبيح اله پورشيب در فينال وزن 84- کيلوگرم به مصاف ايگور چيخامارف از قزاقستان رفت و با نتيجه 2 بر صفر به برتري رسيد و صاحب مدال طلا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پورشيب پيش از رسيدن به فينال ابتداچيو هانسين از چين تايپه را 6 بر صفر برد. سپس به مصاف ريکيتو شيمادا دارنده طلا جوانان جهان و برنز اميدهاي آسيا از ژاپن رفت و با نتيجه يك بر صفر به برتري رسيد.
او در چهارمين مبارزه پس از تساوي 3 بر 3 مقابل محمد احمد رامادان دارنده نقره اميد هاي جهان از مصر برنده تاتامي شد و در ديدار پنجم 3 بر صفر جينچائو چن از چين را شكست داد و به نيمه نهايي رسيد.
پورشيب در مبارزه نيمه نهايي مقابل الکساندر عليف از روسيه دارنده 2 نقره ليگ هاي جهاني به تساوي يك بر يك رسيد و برنده تاتامي شد.
در اين رقابتها 1176 كاراته از 80 كشور حضور دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ليگ جهاني كاراته وان سري آ پورشيب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۵۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، روز نخست رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان ایران برابر حریفان خود قرار گرفتند.
در مسابقات روز نخست نمایندگان ایران با حریفان رقابت کردند که حاصل تلاش آنها 6 طلا، یک نقره و ۳ برنز بود.
در رقابت‌های امروز مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن، صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم، شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم با برتری مقابل حریفی از چین، معین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم ساندا، زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان با پشت سرگذاشتن نماینده چین و هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن به مدال طلا رسیدند.
شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن نقره گرفت و زهرا جلیلی (۲مدال برنز) در فرم‌های چانگ چوان و گون شو برنز و هلیا اسدیان در نان‌چوان دو مدال برنز در تالو بدست آوردند.
امروز همچنین سهیلا منصوریان در وزن 60- کیلوگرم یک برد و یک باخت کسب کرد، محمدرضا ریگی در وزن ۸۵- کیلوگرم نماینده اردن را مغلوب کرد و سهیل موسوی در وزن 75- کیلوگرم در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد.
همچنین در پیکارهای بخش تالو حسین قبله نما در چانگ‌چوان، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، شاهین بنی‌طالبی‌ و‌ مصطفی حسن‌زاده در نن‌دائو موفق به کسب مدال نشدند.
فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه) نیز پیکارها تالو پیگیری می‌شود و هر ۶ نماینده کشورمان با حریفان در فرم‌های مختلف رقابت خواهند کرد. همچنین در بخش ساندا محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، سهیل موسوی و محمدرضا ریگی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • جام‌جهانی ووشو| کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای نمایندگان ایران
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی مدال طلا گرفتند
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ مدال طلا بر گردن اسدیان
  • مدال طلا بر گردن هلیا اسدیان
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری