Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، سرور جپاروف چندین بار عنوان بهترین بازیکن آسیا را به دست آورده و در زمان حضور در استقلال حسابی به کار شفر آمده بود و مغز متفکر استقلال بود و در صورت بازگشت بسیاری از مشکلات این تیم را در خط میانی رفع می کند!

 

باشگاه استقلال با هماهنگی امیرحسین فتحی و علی خطیر، حاضر به مذاکره با سرور جپاروف هافبک ازبکستانی شدند که مطالبات فصل گذشته‌اش را دریافت نکرده بود و تنها خواسته‌اش برای بازگشت به تهران همین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور بازیکن باتجربه در خط میانی یکی از نیازهای آبی‌ها در فصل جاری بوده و برای بازی‌های بزرگ وینفرد شفر روی این هافبک کهنه‌کار حساب باز کرده است.

 

سرور جپاروف چندین بار عنوان بهترین بازیکن آسیا را به دست آورده و در زمان حضور در استقلال حسابی به کار شفر آمده بود و مغز متفکر استقلال بود.

 

آغاز مذاکرات با سرور جپاروف ، حدس و گمان استقلالی‌ها را بر این داشت که شاید مامه باباتیام هم دوباره پیراهن این تیم را برتن کند، اما قرار نیست مهاجم تیم عجمان به تیم برگردد. البته هنوز بازگشت جپاروف نیز قطعی نشده، اما احتمال حضورش در جمع آبی‌ها کم نیست، با این حال هواداران استقلال نباید منتظر بازگشت تیام باشند که قرارداد چشمگیری با اماراتی‌ها بسته است.

پارس فوتبال

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: جپاروف سرور جپاروف ورزشی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۵۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال

تمرین استقلال تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود و البته به احتمال فراوان ۳ بازیکن ویژه هم در آن حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش مشرق، جواد نکونام سرمربی استقلال به ملی پوشان این تیم اعلام کرد از امروز نهم فروردین در تمرینات گروهی حضور یابند.

سیدحسین حسینی، ابوالفضل جلالی و صالح حردانی ۳ ملی پوش ایرانی هستند که دوباره با تیم مشغول تمرین خواهند شد.

جلال الدین ماشاریپوف ملی‌پوش ازبکستانی استقلال، احتمالاً با کمی تاخیر کارش را استارت می‌زند. او مسافرتی طولانی به هنگ کنگ نیز داشت و طبعا از سایر ملی پوشان استقلال، خسته تر است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس به ایران
  • زمان بازگشت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس به ایران
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • آغاز تمرینات نرم و سبک ستاره مصدوم استقلال
  • بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال
  • بازیکن غنایی، ستاره جدید فوتبال آسیا!
  • نکونام و استقلالی‌ها در انتظار بازگشت 4 ستاره
  • راز موفقیت استقلال در سالی که گذشت
  • انتخاب عجیب برای بهترین بازیکن سال آسیا
  • رقیب مهدی طارمی از جنوا می‌رسد