Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@03:39:52 GMT

قاتل خاموش در داراب قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۵۷۳۰

رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: مسمومیت با گاز منوکسید کربن ، جان یک شهروند را گرفت.

سرهنگ "عبدالرضا ضربت" بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر گاز گرفتگی یک نفر در شهرستان داراب، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه Incident اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته و گزارش پزشک Doctor قانونی، مشخص شد که این فرد به دلیل استفاده از وسایل گرمایشی نامناسب و استنشاق گاز منوکسید کربن در منزل، دچار مسمومیت شده و جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی داراب در پایان از عموم شهروندان خواست با توجه به شروع فصل سرما، با رعایت نکات ایمنی و توجه به نظر کارشناسان در این زمینه، ایمنی منازل خود را بالا ببرند تا شاهد چنین حوادث Accidents تلخی نباشیم.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

انتقام وحشتناک زن جوان از مردی که 23 سال قبل به او تجاوز کرده بود+عکس شک نداشتم که برادرم آریا با زنم ارتباط پنهانی دارد + عکس تجاوز وحشتناک مرد همسایه به زن جوان / پسر این زن کشته شد +عکس عامل انتحاری چابهار قبل و بعد از عملیات +عکس راننده کامیون مشهدی از روی زن جوان رد شد و 30 متر پیکر خون آلود او را زیر خودرو کشاند+عکس تجاوز به زنان در مطب پزشک شیطان صفت +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اعتراف عجیب قاتل رحیم و کیوان ذبیحی در بانه +عکس گفتگو با آدم ربای خشن مرد کارخانه دار / 38 ساعت ترس در صندوق عقب خودرو MVM +عکس بیماری سخت بقایی در زندان+ عکس وقتی پدرم با دختری هم سن من ازدواج کرد ! / ناگفته های تلخ یک پسر جوان 71 سال زندان برای باند سارقان خودروهای لاکچری و سگ های گران قیمت + عکس مرگ مرموز فیلمساز سرشناس کشور به همراه برادرش /دست های بسته جسد های سوخته+ عکس سرقت مسلحانه مرگبار از بانک با 14 کشته به پایان رسید+ عکس آشنایی یک ایرانی با باند خلافکاران ترکیه / از جعل سند تا آدم ربایی و قاچاق اعضای بدن

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident پزشک Doctor حوادث Accidents اخبار حوادث شهروند کربن داراب قربانی گرفت عکس مرد افغان اخبار افغانستان حوادث افغانستان قتل فیلم ساعت دختر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۵۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهیگیری جان یک پسر جوان را گرفت

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی بعد از ظهر یک شنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر برق گرفتگی فردی در حوالی روستای لزرجان شهر واجارگاه، بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس و عوامل امدادی در محل حادثه و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، پسری ۲۲ ساله که بر روی پل روستای لزرجان در حال ماهیگیری بود بر اثر برخورد چوب وی با کابل فشار قوی دچار حادثه برق گرفتگی شده است، از جان‌باختن این فرد خبر داد و گفت: جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر در پایان ضمن ابراز تأسف از این حادثه دلخراش، بر رعایت نکات ایمنی حین انجام کار تاکید کرد

دیگر خبرها

  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • جریان شدید آب جان دو جوان فراشبندی را گرفت
  • ماهیگیری جان یک پسر جوان را گرفت
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • آلارم آیفون ممکن است شما را از خواب بیدار نکند
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان