Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شهردار بندر امام خمینی(ره) گفت: استعفای دست جمعی معاونان و اکثر مدیران ارشد شهرداری، ارتباطی به شورای شهر و اختلاف آن‌ها ندارد و همکاران فقط به خاطر مشکلات موجود در شهرداری که قابل انکار هم نیست، تصمیم به استعفا گرفتند. ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

توفیق مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر امام‌خمینی(ره) اظهار داشت: روز گذشته جلسه‌ای توسط معاونان و اکثر مدیران ارشد شهرداری بندر امام خمینی(ره) برگزار شد که در این جلسه، معاونان و اکثر مدیران شهری استعفای دست جمعی را تقدیم معاونت اداری‌مالی شهرداری بندر امام خمینی(ره) کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه معاونان و مدیران ارشد شهرداری بندر امام خمینی(ره) به بیان مشکلات شهرداری و شهردار بندر امام خمینی(ره )پرداختند.

خوزستان| دومینوی بی‌قانونی مسئولان در بندر امام‌خمینی(ره)خوزستان| طرح سوال از شهردار بندر امام خمینی(ره) کلید خوردخوزستان| جلسه بررسی صلاحیت شهردار بندر امام(ره) لغو شد

معاون شهردار بندر امام خمینی(ره) درباره موضوع جلسه بیان داشت: در این جلسه موضوعاتی نظیر مطالبات کارگری و کاهش درآمد کارگران، عدم جذب درآمد توسط شهرداری، عدم کلید خوردن هر‌گونه پروژه عمرانی در شهر، شهردار بندر امام خمینی(ره) با وجود گذشت نزدیک به 2 سال از سمت خود، هیچگونه طرح و برنامه‌ای نداشته و اجرا نکرده و نباید منتظر تحول جدیدتری در شهر باشیم.

مقدم در پاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم درباره اینکه آیا این استعفا دست‌جمعی ربطی به اختلافات شورای شهر درباره شهردار دارد؛ عنوان کرد: استعفای دست جمعی معاونان و اکثر مدیران ارشد شهرداری بندر امام خمینی(ره)، ارتباطی به شورای شهر بندر امام خمینی(ره) ‌و اختلاف آن‌ها ندارد و همکاران فقط به خاطر مشکلات موجود در شهرداری که قابل انکار هم نیست، تصمیم به استعفا گرفتند.

انتهای پیام/ ز

R41468/P41362/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • مطهری امام
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد