Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-19@05:40:54 GMT

خسروی، ذی حساب دوم شهرداری تهران شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۵۷۹۱

 در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران و در جریان انتخاب ذی حساب دوم شهرداری تهران مرتضی الویری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، گفت: حدود دو ماه است که مدیر کل مالی شهردار تعویض شده و می‌بایست به عنوان ذی حساب شماره 2 شهرداری توسط شورا تاییدیه بگیرد. با توجه به تأخیر پیش آمده تذکری در شورای شهر تهران دادم که دو هفته پس از این تذکر، نامه‌ای از سوی شهرداری دریافت کردم که نشان داد تذکر من مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس تذکر ارائه شده به جای آقای دلخوانی، آقای خسروی، به عنوان ذی حساب شماره دو به شورا معرفی شده است که باید امروز با رأی اعضای شورای اسلامی شهر تهران، مورد تأیید قرار بگیرد.

این در حالی است که اعضای شورای شهر تهران نهایتا پس از بحث و گفت و گو با 16 رأی موافق، خسروی مدیر کل مالی و امور شهردار را به عنوان ذی حساب شماره 2 شهرداری تهران انتخاب کردند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر تهران شهرداری تهران رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شهرداری شورای شهر تهران اعضای شورای اسلامی شورای شهر اعضای شورای اسلامی شهر جلسه علنی شورای شهر تهران شهرداری تهران مرتضی الویری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح‌های تذکر لسانی در ماه مبارک رمضان

ایسنا/تهران جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان پاکدشت به ریاست امام جمعه شهرستان و با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران، دبیرکل اداره امور شهرستان‌های استان تهران ستاد، معاون سیاسی فرماندار، جانشین فرمانده سپاه ثامن الحجج (ع) و دیگر اعضای آن در سالن اجتماعات دفتر امام جمعه شهرستان‌ با هدف اجرای برنامه های عملیاتی، اجرای رزمایش و طرح شهید محمدی (از شهدای امر به معروف پاکدشت) برگزار و مصوباتی به تصویب رسید.

امام جمعه و رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان پاکدشت گفت: روزه خواری علنی قلوب مومنین را جریحه‌دار و حرمت ماه خدا را می‌شکند و این زیبنده دارالشهدای پاکدشت نیست. لذا مسئولین شهرستان، پلیس اماکن و اتاق اصناف در ماه مبارک رمضان نظارت بیشتری بر اصناف داشته باشند تا شاهد تظاهر به روزه‌خواری در انظار عمومی نباشیم.

وی با اشاره به پدیده کشف حجاب سازمان‌یافته در شهرستان تاکید کرد: همانطور که دستگاه‌ها از جمله فرمانداری، دادستان عمومی و انقلاب و فرماندهی انتظامی طرح‌های ضربتی در جهت مبارزه با معضلات اجتماعی اجرا می‌کنند باید با اینگونه جرایم و منکرات که چهره شهر و فرهنگ عمومی را به آلودگی می‌کشد با اجرای رزمایش و طرح های ترکیبی با آنها مقابله کنند.

در پایان این نشست در حکمی از طرف رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، علی کاهه به‌عنوان دبیر امر به معروف و نهی از منکر شهرستان پاکدشت منصوب شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح‌های تذکر لسانی در ماه مبارک رمضان
  • کمک‌ ۱۳۷ میلیارد تومانی مردم ایران به غزه
  • کمک شهرداری تهران به سیل زدگان
  • ۲۶ زندانی جرایم غیرعمد در مهاباد چشم انتظار کمک‌های خیّران هستند
  • ۲۶ زندانی محکوم مالی و جرائم غیرعمد در مهاباد چشم انتظارخیّران
  • مدیر جنجالی متروی تهران تغییر کرد/ عضو شورای شهر: محمدنژاد مدیرعامل مترو شد
  • کمک ۱۳۷ میلیارد تومانی ایرانی‌ها به غزه
  • کمک‌های ایرانی‌ها به مردم غزه به ۱۳۷ میلیارد تومان رسید
  • تذکر عضو شورای شهر برای در دسترس نبودن سرویس‌های بهداشتی مناسب در سطح تهران
  • کمک‌های مردمی به سیستان وبلوچستان به بیش از یک میلیارد ریال رسید