Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@20:12:47 GMT

تصادف زوج جوان را به کام مرگ فرستاد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۵۷۹۸

تصادف زوج جوان را به کام مرگ فرستاد

بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید با کامیون کشنده تریلر پارک شده در کمربندی شهر سیرجان زوج جوان در دم جان باختند.

رضا شهسواری معاون عملیات و کنترل راهنمایی و رانندگی سیرجان اظهار داشت:: شب گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید با کامیون کشنده تریلر پارک شده در بلوار شاهد (کمربندی) سیرجان دو زوج جوان در دم جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات و کنترل راهنمایی و رانندگی سیرجان علت حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه پراید ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرد و گفت: رانندگان وسیله نقلیه سبک در این مسیر شب هنگام توجه بیشتری در سرعت وسیله نقلیه داشته باشند.

 این کمربندی طی دو دهه گذشته داخل شهر سیرجان قرار گرفته و مسئولان هم در انتظار اتمام عملیات آزاد راه تهران به بندرعباس هستند که عبور و مرور وسایل نقلیه سنگین از این کمربندی داخل شهر سیرجان حذف شود.

این زوج جوان زندگی مشترک خود را کمتر از دو هفته گذشته با جشن ازدواج آغاز کرده بودند./ فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم

ایسنا/فارس سرمربی یونانی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از بار فنی  تیم فجرسپاسی شیراز به نیکی یاد کرد اما تاکید کرد که تیمش با تمام تمرکز خود برای صعود به مرحله بعد به شیراز آمده و می‌داند که فرصتی برای اشتباه ندارد.

مارینوس اوزونیدیس سرمربی تیم‌ فوتبال گل‌گهر سیرجان امشب، ۶ اردیبهشت در کنفرانس خبری پیش از بازی با تیم فجر شهید سپاسی شیراز از مرحله یک هشتم نهایی‌ جام حذفی، گفت: جام حذفی همواره فرصت خوبی برای برخی تیم‌هاست تا از یک مسیر میان‌بُر به یک جام و سهمیه حضور در آسیا برسند. به‌خصوص تیم‌هایی که در لیگ برتر شانس کمی برای قهرمانی یا کسب سهمیه دارند، می‌توانند روی جام حذفی حساب ویژه‌ای بازکنند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه آیا تیمش با توجه به کار سختی که در لیگ برتر دارد، اولویت را به جام حذفی خواهد داد یا خیر، اظهار کرد: بله طبیعتا جام حذفی برای ما یک هدف است، اما به‌صورت تک بازی برگزار می‌شود و یک بار میزبان هستیم و بار دیگر میهمان، نمی‌توان آنقدرها روی آن به‌صورت بلند مدت هدف‌گذاری کرد.

مارینوس اوزونیدیس افزود: جام حذفی یکی از اهداف ماست اما باید مرحله به مرحله روی آن تمرکز کنیم، چون وقتی این بازی را رد نکنیم، نمی‌توانیم به بازی بعدی فکر کنیم.

وی در خصوص دیدار فردا با فجرسپاسی نیز گفت: ما بازی‌های این تیم را دیدهایم و می‌دانیم تیمی هستند که می‌خواهند فوتبال خوبی بازی کنند. من سبک بازی این تیم را دوست دارم و فکر می‌کنم اگر همینطور در لیگ یک به کارشان ادامه بدهند، به‌عنوان تیم اول راهی لیگ برتر خواهند شد.

ملی‌پوش سابق فوتبال یونان با تاکید بر اینکه تصور نمی‌کند نبرد راحتی با یک تیم لیگ یکی داشته باشد، گفت: باید تمرکز خودمان را در تمام طول بازی حفظ کنیم و مطمئن هستم که بازیکنان هم بهترین نمایش خودشان را به اجرا می‌گذارند. اگر همان سطحی که از تیم خود سراغ دارم را در طول بازی با فجر به نمایش بگذاریم، به مرحله بعد خواهیم رفت.

اوزینیدیس که سابقه هدایت تیم‌های بزرگ یونانی مثل پاناتینایکوس و آ.ا.ک آتن را در کارنامه دارد، در خصوص نتایج ضعیف اخیر گل‌گهر در لیگ برتر گفت: فکر می‌کنم بازی‌های بدی ارائه ندادیم اما نتایجی که انتظار داشتیم رقم نخورد که مصدومیت برخی بازیکنان و بدشانسی نیز در این امر تاثیرگذار بود.

سرمربی گل‌گهر سیرجان در پایان ضمن ابراز خشنودی نسبت به حضور در شهر زیبای شیراز، گفت: تمام تمرکزمان روی بازی فردا و صعود به مرحله بعد است و همیشه باید در ذهنمان باشد که بازی حذفی یک تک بازی است و جای اشتباه وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های فجرشهید سپاسی شیراز و گل‌گهر سیرجان از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور از ساعت ۱۸ فردا، ۷ اردیبهشت در ورزشگاه حافظیه شیراز آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • سرانه مصرف برنج به ازای هر ایرانی ۳۵ کیلو است
  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان