Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام ولنده در مجلس گفت: صفا، صمیمیت و وحدت و همدلی است که می‌تواند پیشرفت استان را به همراه داشته باشد. عدل هاشمی پور با اشاره به ضرورت تکمیل ساختمان دانشگاه پیام نور افزود:رئیس دانشگاه پیام نور استان اگر عرضه تکمیل دانشگاه پیام نور لنده را بعد از ۱۰ سال ندارد، ساختمان نیمه کاره دانشگاه را تخریب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص پیگیری بیمارستان ۳۲ تختخوابی لنده هم گفت: پیگیری‌های زیادی برای تحقق ساخت بیمارستان لنده صورت گرفته که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در دهه فجر ساخت آن آغاز خواهدشد.
رییس دانشگاه پیام نور لنده هم گفت: از سال ۹۳ تاکنون هزینه‌ای برای دانشگاه در نظر گرفته نشده است این درحالی است که شهرستان‌ها و دانشگاه‌های هستند که از بالاترین اعتبار و نیروی انسانی مازاد برخوردار هستند، ولی ما از حداقل‌ها هم بی نصیب هستیم.
دهقان افزود:برج و بارو‌هایی که در اطراف شهرستان لنده برای سایر دانشگاه ساخته اند چرا سهم دانشگاه لنده آن هم از سال ۹۳ تاکنون صفر است.
وی گفت: دفتر دانشگاه پیام نور در اتاقی ۳۰ متری در مدرسه‌ای ابتدایی است و این روز‌ها که شاهد نزولات آسمانی هستیم پنج نفر از دانشجویان در داخل و مابقی باید زیر باران مشکلشان را پیگیری میکنند. در پایان این آیین از تعدادی از دانشجویان موفق این دانشگاه تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد همایش روز دانشجو تجلیل از دانشجویان برتر لنده نماینده مجلس شورای اسلامی دانشگاه پیام نور بیمارستان 32 تخت خوابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان کرمان

رییس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان درجلسه شورای آموزشی این دانشگاه از افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو عباس توان رییس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان در جلسه شورای آموزشی این دانشگاه از افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران خبر داد.

وی ضمن بیان موفقیت‌های حوزه آموزش این دانشگاه از فراهم شدن زمینه لازم جهت برگزاری کلاس‌های آموزشی بعد تعطیلات نوروز قدردانی کرد.

او با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو معلم درسال جدید به ویژه در پردیس خواهران برفراهم شدن امکانات و تمهیدات لازم جهت پذیرش دانشجودر سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۴تاکید کرد.
 
گفتنی است از مهمترین مسائل مطرح شده در جلسه مذکور می‌توان به موارد: ارائه گزارش وضعیت برگزاری دوره‌های توانمندسازی معلمین، اعلام وضعیت رشته‌ها و تعداد دانشجویان سال ۱۴۰۳، اعلام وضعیت پذیرش دوره‌های جدید مهارت آموزان، پیشنهاد تدوین برنامه سواد قرآنی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳ _۱۴۰۴، طرح موضوع المپیاد علمی دانشجویی، درخواست دانشجویان ورودی سال ۱۴۰۰ ریاضی جهت ترم تابستان اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • گردهمایی ائمه جمعه استان در لنده
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهرلنده
  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • مزین شدن مبادی ورودی شهر «لنده» به تصویر شهدا+ تصاویر
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند
  • ایران جزء ۱۵ کشور برتر جهانی در جذب دانشجویان بین المللی
  • افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان کرمان