Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، وضعیت مبهم ستاره ایرانی برای دیدار با قهرمان فوتبال اروپا همچنان باقی است اما مسئولان باشگاه کلوب بروژ امیدوارند این بازیکن به دیدار مقابل اتلیتکومادرید برسد.

 

در چارچوب هفته پایانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و از گروه A.، سه شنبه هفته جاری ۲۰ آذر، تیم‌های کلوب بروژ و اتلتیکومادرید در بلژیک به مصاف هم می‌روند و اگر شاگردان دیه گو سیمئونه به پیروزی برسند، صدرنشینی شان قطعی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این مسابقه برای تیم بروژ، اهمیت خاصی ندارد، زیرا حضور این تیم در لیگ اروپا قطعی است.
 

 

پس از اینکه ایوان لکو، سرمربی کلوب بروژ از مصدومیت زانو رضایی در تمرینات خبر داد، اعلام کرد این بازیکن به طور قطع در مقابل واسلند (این دیدار شب گذشته برگزار شد و بروژ ۲ بر یک شکست خورد) حضور نخواهد داشت، اما امیدوار هستیم تا از این بازیکن مقابل اتلیتکو مادرید استفاده کنیم.

 

 

کادر پزشکی تیم بروژ در حال تلاش است تا هرچه زودتر مصدومیت زانو این بازیکن به پایان برسد و کادرفنی بتواند از زوج او و وسلی در خط حمله مقابل تیم اسپانیایی استفاده کند. البته رضایی اگر به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شود، مشکلی برای حضور در اردو‌ها نخواهد داشت و می‌تواند در بازی‌های تدارکاتی حضور یابد.

 

دیدار تیم‌های کلوب بروژ و اتلیتکو مادرید ۲۰ آذر و از ساعت ۲۳:۳۰ برگزار خواهد شد. درحال حاضر شاگردان دیه گو سیمئونه با کسب ۱۲ امتیاز از ۵ بازی در رده نخست قرار دارند و دورتموند با ۱۰ امتیاز دوم است و یاران کاوه رضایی با ۵ امتیاز در رده سوم جای دارند. در قعرجدول هم موناکو با هدایت تیری آنری قرار دارد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال اروپا لیگ قهرمانان اروپا بلژیک دیه تیم ملی فوتبال بازی بازی فوتبال ایران ملی پوش پارس ستاره رضایی پارس نیوز تیم مادریدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم دیدار دوستانه با زدوخورد تمام شد

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم