Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم، رقابت‌های تکواندو قهرمانی جوانان و بزرگسالان ایران در بخش بانوان طبق برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو با حضور ۳۶۵ تکواندوکار به مدت دو روز در خانه تکواندو به انجام رسید و از بین نماینده‌های قم تنها تکواندوکار وزن منهای ۵۷ کیلوگرم به مدال دست یافت.

در شرایطی که روز نخست این پیکار‌ها با حضور تکواندوکار اوزان منهای ۴۶، ۵۳، ۶۲ و ۷۳ کیلوگرم به انجام رسید از قم هیچ نماینده‌ای در بین برترین‌ها حضور نداشت تا تمام نگاه‌ها به روز دوم و عملکرد تکواندوکاران قم در اوزان زوج این دوره از رقابت‌ها معطوف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن چهارم این رقابت‌ها تکواندوکاران منهای ۵۷ کیلوگرم برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز به رقابت پرداختند و فرناز امینی از تیم هیأت تکواندو قم که سابقه کسب مدال از چندین میدان معتبر تکواندو ایران را دارد، با قبول یک شکست فرصت حضور در فینال را از دست داد تا برای برنز تلاش کند.

در روز دوم این مسابقات تکواندوکاران اوزان منهای ۴۹، ۵۷، ۶۷ و به اضافه ۷۳ کیلوگرم برابر یکدیگر به روی شیاپچانگ رفتند و سهم قم یک عنوان سومی و نشان برنز توسط فرناز امینی تکواندوکار وزن منهای ۵۷ کیلوگرم بود و قم با همین مدال به کار خود در این پیکار‌ها پایان داد.

دیدار نهایی این وزن را نرگس میرنورالهی از تیم هیأت البرز و فاطمه شیرکوند از تیم هیأت تهران برگزار کردند که برتری از آن تکواندوکار البرز بود و میرنورالهی قهرمان شد، اما در رده‌بندی فرناز امینی به مقام سوم دست یافت تا با نشان برنز خود بار دیگر در سطح اول تکواندو ایران بدرخشد.

نکته جالب توجه این است که نرگس میرنوراللهی قهرمان وزن منهای ۵۷ کیلوگرم این پیکار‌ها از استان البرز عنوان فنی‌ترین تکواندوکار را کسب کرد تا ارزش‌های نماینده قم یعنی فرناز امینی که در یکی از سخت‌ترین اوزان به مدال برنز دست پیدا کرد، بیش از پیش مشخص شود.

انتهای پیام /ح

بانوی تکواندوکار قم با مدال برنز درخشید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرویس ورزشی تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۶۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند

بوکسور سنگین وزن تیم ملی جوانان ایران با ناک‌اوت حریف قدرتمند هندی در همان راند نخست، فینالیست مسابقات قهرمانی آسیا شد.

به نقل ازفدراسیون بوکس؛ رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) در قزاقستان آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

امروز جمعه، مبارزات مرحله نیمه‌نهایی اوزان مختلف رده‌سنی جوانان برگزار شد.

در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی به مصاف راتهیل از هند رفت و با ارائه مبارزه‌ای تماشایی در همان راند نخست، حریف قدرتمند هندی را ناک اوت کرد و فینالیست شد. وی در فینال و برای کسب مدال طلا به مصاف شهزود پولوونوف از ازبکستان خواهد رفت.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، امیررضا سلطانی با وجود تلاش فراوان نتوانست برابر آمانتور ژومایف به توفیقی دست یابد و نتیجه را واگذار کرد تا با کسب مدال برنز به کار خود پایان داد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم، امیررضا ملک‌خطابی مقابل اسرویلوف از ازبکستان و در نهایت نماینده ازبک پیروز شد تا ملک‌خطابی به مدال برنز برسد.

فردا شنبه، مبارزات نیمه‌نهایی رده سنی امید برگزار می‌شود و در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با جواهیر اوماتالیف از ازبکستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم، سیدعلی سیدصدری با تمیرلان موکاتیف از قزاقستان و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، رضا خلیل‌زاده با جهانگیر زوکروف از ازبکستان رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور