Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@22:24:44 GMT

تشییع پیکرشهیدحادثه تروریستی چابهار

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۶۰۴۴

پیکر مطهر یکی از شهدای حادثه تروریستی چابهار با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در زادگاهش یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تشییع شد. ناطقان: سردار محسن فتحی زاده، جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در جمع خبرنگاران گفت: استکبار جهانی با همه توان به دنبال ضربه نظام اسلامی ما بوده است.
وی با بیان اینکه همرزمان ما در نیروی انتظامی همواره آماده جانفشانی برای حفظ امنیت جامعه اسلامی هستند، اظهارکرد: استکبار جهانی از اول پیروزی انقلاب به دنبال ضربه زدن به نظام ما بود و از هیچ راه و ظرفیتی دریغ نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فتحی زاده بیان کرد: قطعا عقبه این مزدوران و تروریستی ها را دنبال خواهیم کرد و به دستگاه قضایی خواهیم سپرد.
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا خاطرنشان کرد: نیروی انتطامی برابر ماموریت های خود همواره در راستای حفظ امنیت شهدایی را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی می کند.
فتحی زاده اضافه کرد: شهیدان با نثار جان خود مسئولیت سنگینی را بر دوش ما گذاستند.
همچنین سردار مهدی انصاری، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: ما هر چه داریم را مدیون شهدا هستم.
وی افزود: نیروی انتظامی در دفاع از نظام و انقلاب و امنیت وطن و مرز و بوم کشور با تمام توان و قدرت تلاش خواهد کرد.
انصاری اظهار کرد: در حادثه تروریستی چابهار دو نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد(شهید رنجبر و آقای آماده مصدوم) شهید و مصدوم شدند. 
فرمانده انتطامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تا پرچم شهادت در این کشور وجود دارد دشمنان نخواهند توانست به این نظام و انقلاب اسلامی خدشه ای وارد کنند.
انصاری اضافه کرد: نیروی انتظامی کشور تاکنون ۱۳هزار شهید تقدیم کشور کرده که ۸هزار تن از این شهدا در دوران دفاع مقدس و ۵ هزار شهید برای امنیت کشور بوده است. از این تعداد شهید نیروی انتطامی ۸۹شهید از این استان بوده است.
به گزارش ایسنا، مراسم تشییع شهید ستوان دوم «داریوش رنجبر»، که در چابهار استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت رسیده بود با حضور پرشور و گسترده اقشار مردم و مسئولان از جلوی ساختمان شماره دو ستاد فرماندهی انتظامی استان(یگان ویژه) پایین تر از میدان امام حسین(ع) به سمت میدان هفتم تیر شهر یاسوج تشییع شد پس از اقامه نماز در میدان هفتم تیر یاسوج پیکر مطهر شهید رنجبر برای خاکسپاری به گلزار شهدای این شهر انتقال یافت و به خاک سپرده شد .
گفتنی است که شهید ستوان دوم «داریوش رنجبر» متولد 74 و دانش آموخته دانشگاه علوم انتظامی و اهل روستای «کهون» منطقه جلیل از توابع شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد بود که حدود ساعت 10 صبح روز پنجشنبه، 15آذرماه در حادثه تروریستی شهرستان چابهار استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.
لازم به ذکر است که در حادثه تروریستی شهرستان چابهار، از استان کهگیلویه و بویراحمد یک نفر مصدوم(آقای آماده) و یک تن نیز شهید(شهید رنجبر) شدند. منبع: ایسنا برچسب ها: حادثه تروریستی ، چابهار ، تشییع

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حادثه تروریستی چابهار تشییع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۶۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای هنر و رسانه از تحریف وقایع جنگ جلوگیری کردند

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران گفت: اگر شهدای هنر و رسانه نبودند، بسیاری از اتفاقات جنگ تحمیلی تحریف می‌شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، اصغر امیرنیا، امروز_ چهارشنبه، بیست‌نهم فروردین_ در یادواره شهدای فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: شهدای هنرمند و رسانه نقش بی‌بدیلی در دوران دفاع مقدس داشتند و اتفاقات دوران جنگ تحمیلی را روایت کردند که هم‌اکنون ما آنها را مرور می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نقش عالی رسانه در تبیین و اطلاع‌رسانی وقایع مختلف به‌خصوص دوران دفاع مقدس مؤثر و به‌سزا است، افزود: شهدای فرهنگ، هنر و رسانه علاوه بر نقش حسین‌گونه، نقش زینبی را هم ایفا کردند.

مشاور وزیر فرهنگ در امور ایثارگران گفت: اگر شهدای فرهنگ هنر و رسانه نبودند بسیاری از اتفاقات جنگ تحریف می‌شد و این شهدا بسیار مظلوم بودند چراکه باید دو نقش را ایفا می‌کردند.

امین درخشان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد هم در این آئین گفت: عملیات وعده صادق نه تنها دل ملت ایران و مسلمان جهان بلکه دل همه آزادگان جهان را شاد کرد.

وی افزود: اگر در عرصه ایثار و شهادت حرف برای گفتن داریم بخش عمده آن به واسطه تلاش‌های فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای است.

درخشان با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: در این راستا ۲۵۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در رشته‌های مختلف از جمله ۳۰ فیلم و مستند، ۲۰ سرود و ۱۰ قطعه موسیقی فاخر تولید می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ما هر چه داریم از فرهنگ ایثار و شهادت است.

کد خبر 745461

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • شهدای هنر و رسانه از تحریف وقایع جنگ جلوگیری کردند
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت